PHNjcmlwdCBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1pZD0iMTMxOSIgZGF0YS1vdXRzdHJlYW0tZm9ybWF0PSJmdWxsc2NyZWVuIiBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1zaXRlX2lkPSJGYWt0eV9GdWxsc2NyZWVuIiBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1jb250ZW50X2lkPSJmYWt0eS5pY3R2LnVhIiBzcmM9Ii8vcGxheWVyLnZlcnRhbWVkaWEuY29tL291dHN0cmVhbS11bml0LzIuMDEvb3V0c3RyZWFtLXVuaXQubWluLmpzIj48L3NjcmlwdD4=

Інтернетом по бездоріжжю

Як вирішити хрестоматійну вітчизняну проблему — поганих доріг? Українцям пропонують робити це за допомогою інтернету. 

Як вирішити хрестоматійну вітчизняну проблему — поганих доріг? Українцям пропонують робити це за допомогою інтернету.

Новий громадський сайт – «УкрЯма» допоможе мешканцям будь-якого куточка країни поскаржитися на ями. Треба сфотографувати пошкодження, а програма автоматично згенерує скаргу до ДАІ. «УкрЯму» зробили за зразком популярного російського проекту «РосЯма». Північні сусіди придумали, як спростити громадськості спроби змусити хутчіше обертатися бюрократичне колесо. І вже майже півроку змушують інспекцію та дорожні служби реагувати на неподобства на трасах.

Якщо за місяць ділянку не відремонтують, сайт згенерує скаргу до прокуратури. Система діє – вже переконалися у Росії. Там за півроку завдяки інтернет-ресурсу відремонтовано кожне п’яте дорожнє пошкодження. «УкрЯмі» – менше місяця. Але через сайт відправляють навіть більше скарг, ніж у сусідів, кажуть організатори.

«Думаю, що у нас буде більше відремонтованих ям, більше скарг і результат буде кращим – у нас народ трошки активніший», – каже керівник громадської организації «Новус», Павло Білоусов.

Автори сайту стверджують: зазвичай автоінспектори відправляють людей із скаргами до дорожніх служб. В управлінні ДАІ запевняють: на всі скарги мають складати протоколи та примушувати дорожників ліквідувати ями.

«Вручають обов‘язкові до виконання приписи на усунення зазначених недоліків. Якщо припис не виконується, посадова особо притягується до адміністративної відповідальності», – розповідає головний інспектор відділу організації дорожнього руху УДАІ МВС України, Станіслав Мізін.

Біля будинку киянина Миколи Маслова дорогу вже відремонтували. Чоловік самотужки змусив бюрократичне колесо провернутися. Довго отримував відписки ДАІ, місцевих чиновників і прокуратури. Але ремонту добився.

«Не треба замахуватись на якісь глобальні досягнення. Якщо кожен доведе до логічного завершення одну яму, то відповідно в Україні стане на тисячу чи на сто ям менше», – говорить мешканець Києва, Микола Маслов.//Алексіна Дорогань, «ФАКТИ», ICTV

 

Завантаження...
Завантаження...
Завантаження...
Завантаження...

Вгору Вгору
Вверх