$1000 за пост? Хто такі блогери і чому їх читають

Блогерів вважають лідерами думок. Багато з них змогли капіталізувати свій блог, щоб заробляти від $2 тис. до мільйонів в місяць. Факти ICTV дізналися, що для цього потрібно.

Сьогодні багато хто вважає, щоб заробляти $100 тис. на місяць, не потрібно бути топ-менеджером крутої компанії. Достатньо лише зняти себе на камеру, змонтувати ролик і викласти в YouTube або написати кричущий пост у Facebook.

Але в реальному житті все далеко не так. Люди, які мають навіть мінімальний дохід від своєї діяльності в інтернеті, витратили для цього роки і вивчили всі підводні камені життя онлайн.

Хто такий блогер

Простими словами, блогер – це людина, яка висловлює свою думку з приводу тієї чи іншої актуальної теми, події або предмета. Його блог користується популярністю, його матеріали читають люди, обговорюють, ставлять питання і поширюють.

Цукур: Facebook – це не банальна робота. Мені подобається надихати, я отримую від цього колосальну енергетику. – читайте повне інтерв’ю.

Популярними блогами вважаються ті, відвідуваність яких становить від 300-500 осіб на добу. Блогер може писати як на одну тему, так і на безліч, але таких “експертів-дня” занадто велика кількість в інтернеті.

Якщо блогер не відрізняється особливим розумом, гумором і кмітливістю, великої аудиторії йому не бачити. Тому в ідеалі блогер вибирає одну конкретну тему.

Нефьодов: Поява політиків у Facebook – це позитивний фактор. Проблема того ж Януковича була в тому, що ця людина і його команда виявилися відірваними від народу. – читайте повне інтерв’ю.

Таким чином, лідери думок сьогодні сформувалися в самих різних сферах: починаючи від моди і краси, закінчуючи політикою та соціальною проблематикою. Ці люди розповідають про найновіші тренди, дають поради, аналізують і повідомляють про те, що цікавить суспільство.

Шабанов: Соціальні мережі – це тренд, і ти не можеш бути поза ним, якщо вважаєш себе сучасним. – читайте повне інтерв’ю.

Наприклад, Факти ICTV, формуючи рейтинг Топ-100 блогерів України, розділили його на 10 категорій за змістом контенту. Подивіться тут, що у нас вийшло.

Заробіток

Коли блогер переходить межу фоловерів в кілька тисяч, він стає цікавим для різних компаній та інших суб’єктів, які пов’язані з тематикою його блогу і хотіли б за його допомоги просунути свій товар або “потрібну” ідею в маси. Ціна такої послуги залежить від кількості підписників і впливовості думки блогера в інтернеті.

Наприклад, на думку видання  Economist.com, середня вартість поста в Європі і Америці в різних соціальних мережах, залежно від кількості фоловерів, наступна:

Як зазначають самі блогери, вищевказані суми стосуються більше зірок телебачення і шоу-бізнесу, а для того, щоб зрозуміти, скільки заробляють за такої кількості підписників решта блогерів, потрібно ділити ці суми на 10.

Але, знову таки, це стосується Заходу, а в українській блогосфері цифри зовсім інші. Звичайно, насамперед, це пов’язано з курсом гривні. Крім цього, українське інтернет-суспільство не на стільки велике та й інтернет-менталітет відрізняється.

Більшість користувачів тільки виставляють фотографії та лайкають один одного, а ті, хто проявляє активність в коментарях, в курсі всіх подій і можуть аргументувати свою думку в мережі, поки що вважаються самотніми героями.

Проплачений пост на політичну чи соціальну тему в середньому коштує $100-150, реклама товару – до $50-100 або ж на основі бартеру (пост взамін на рекламований товар).

Деякі блогери зазначають, що читачі навчилися відрізняти звичайний пост від профінансованого. Це видно і з коментарів, і по лайкам.

Барабошко: Я ніколи не зроблю пост, який суперечить національним інтересам, як я їх для себе окреслив. Ніяких проросійських “штук”. – читайте повне інтерв’ю.

Часто блогери рекламують товари безкоштовно. Це теж не в новинку. Найчастіше, цей товар вони знають на власному досвіді або це прохання блогера-товариша. Так-так, у блогерів є своя таємна секта друзів.

А пости за $1000 і вище в Україні зараз перебувають на межі фантастики. Принаймні, ми таких не знайшли.

Як ви розумієте, джерела, які розповіли про заробіток блогерів, побажали залишитися невідомими.

Чому їх варто читати

Блогери ведуть літопис сучасної історії. Хтось робить це в серйозній манері, хтось аналізуючи, а хтось через іронію і сарказм. І не варто думати, що все написане у блогах кимось проплачено.

Балашов: Наступний лідер України прийде з Facebook, але це точно не Лещенко або Найєм. – читайте повне інтерв’ю.

Це критично мислячі люди, що займають активну громадянську позицію, які висловлюють свою думку в сферах.

Поки є люди, які висловлюють свою думку і ті, хто не боїться аргументовано сперечатися, наше суспільство буде мислячим.

Нагадаємо, Факти ICTV зібрали унікальний рейтинг лідерів українських думок. Топ-100 блогерів України 2016 подивіться – тут, а найкращих авторів 2015 – тут.

Валерія Маліцька.

Завантаження...

Вгору Вгору
Вверх