PHNjcmlwdCBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1pZD0iMTMxOSIgZGF0YS1vdXRzdHJlYW0tZm9ybWF0PSJmdWxsc2NyZWVuIiBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1zaXRlX2lkPSJGYWt0eV9GdWxsc2NyZWVuIiBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1jb250ZW50X2lkPSJmYWt0eS5pY3R2LnVhIiBzcmM9Ii8vcGxheWVyLnZlcnRhbWVkaWEuY29tL291dHN0cmVhbS11bml0LzIuMDEvb3V0c3RyZWFtLXVuaXQubWluLmpzIj48L3NjcmlwdD4=

Що робити, якщо в поїзді спека

Що робити, якщо дорога у поїзді нагадує пекло, кондиціонери не працюють, а провідник відмовляється відкривати вікна? Для цього треба знати свої права та закони.

Поїзд

Про це пише у блозі на Лівому березі журналіст Олександр Рудоманов.

Вимоги до температури у вагонах:

– Загальна температура повітря у вагонах класу люкс та купе має бути не вище +26, а в плацкартних вагонах має працювати вентиляція. Як перевірити? Термометр мусить бути у кожному вагоні. В плацкартних вагонах він знаходиться зверху, біля місця №2, в купейних – десь посередині вагона. Якщо термометра немає – залишайте скаргу в книзі скарг.

– В правилах перевезення пасажирів чітко вказано, що в усіх вагонах купе та люкс система кондиціонування є базовою послугою, тобто обов’язковою. У регіональних експресах кондиціонер має бути встановлений лише в першому класі. В плацкартних вагонах обов’язково має працювати вентиляція.

– Відповідно до Державних санітарних правил та норм гігієни транспорту, влітку кондиціонери повинні бути ввімкнуті за 30 хвилин до посадки пасажирів у вагон.

– На шляху прямування, а також під час подачі поїзда для посадки влітку температура повітря у вагонах усіх типів повинна бути на рівні +24 +/-2° (тільки в вагонах, де є кондиціонери).

Що робити, якщо у вашому вагоні немає кондиціонерів, або ж вони не працюють?

– Йти до начальника поїзда, вимагати книгу скарг та переведення у вагон з кондиціонуванням. Потім продублювати інформацію на гарячі лінії залізниці.

– Складніша ситуація з плацкартними вагонами, бо для них не встановлена гранична температура. Водночас, там має працювати вентиляція – яка рятує, щоправда, лише вночі або ввечері. Як перевірити, чи працює вентиляція і що робити? На стелі ви маєте побачити решіточки. Простягніть туди руку і відчуйте, чи дме звідти повітря. Якщо вона не працює, підійдіть до провідника. У разі його відмови включити вентиляцію, підходьте до начальника поїзда і вимагайте книгу скарг. Як правило, після цього в вагон направляють електромеханіка, який і запускає в роботу вентиляцію.

Якщо ж вас дуже просять не писати скаргу, пригощають чаєм або перевели в інший вагон, де прохолодніше – є гарячі лінії УЗ, де можна залишати звернення, вказавши, що до провідників немає претензій, адже за це відповідають працівники депо.

Читайте: Секс у потязі: Укрзалізниця публікує поради

До слова, Факти ICTV відкрили спецпроект для туристів, які планують відпочити на Чорному морі в Україні.

Завантаження...

Вгору Вгору
Вверх