PHNjcmlwdCBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1pZD0iMTMxOSIgZGF0YS1vdXRzdHJlYW0tZm9ybWF0PSJmdWxsc2NyZWVuIiBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1zaXRlX2lkPSJGYWt0eV9GdWxsc2NyZWVuIiBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1jb250ZW50X2lkPSJmYWt0eS5pY3R2LnVhIiBzcmM9Ii8vcGxheWVyLnZlcnRhbWVkaWEuY29tL291dHN0cmVhbS11bml0LzIuMDEvb3V0c3RyZWFtLXVuaXQubWluLmpzIj48L3NjcmlwdD4=

Оголені чоловіки і жінки у костюмах – нова реклама проти сексизму

Рекламна кампанія fashion-бренду Suistudio підкреслила об’єктивізацію жінок. На фото зображені жінки у костюмах і оголені чоловіки в якості реквізиту.

Про це повідомляє Huffington Post.

Компанія підкреслює, що жінок у рекламі часто розглядають як реквізит. Тому вони випустили колекцію одягу, яка ламає гендерні стереотипи.

Поруч з цими сильними на вигляд жінками лежать оголені чоловіки. У кожному кадрі ці чоловіки виглядають як аксесуар або реквізит. Вони розмиті на тлі, частково вирізані з кадру або зображені на дивані як ковдра.

Нардеп Ірина Суслова опублікувала фотосесію бренду на своїй сторінці у Facebook.

– Колеги-чоловіки, говорите сексизму не існує або, ще гірше, – вам “така реклама” подобається ?, – пише Суслова у пості.

Користувачі соцмережі, серед яких є і український політики, сприйняли таку рекламу по-різному:

Читайте: У Фінляндії з’явився перший вагітний чоловік

Нагадаємо, раніше Факти ICTV писали, що три колишні співробітниці Google подали проти компанії позов до суду в Сан-Франциско, звинувачуючи в тому, що вона платить жінкам менше, ніж чоловікам за однакову роботу.

Завантаження...

Вгору Вгору
Вверх