PHNjcmlwdCBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1pZD0iMTMxOSIgZGF0YS1vdXRzdHJlYW0tZm9ybWF0PSJmdWxsc2NyZWVuIiBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1zaXRlX2lkPSJGYWt0eV9GdWxsc2NyZWVuIiBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1jb250ZW50X2lkPSJmYWt0eS5pY3R2LnVhIiBzcmM9Ii8vcGxheWVyLnZlcnRhbWVkaWEuY29tL291dHN0cmVhbS11bml0LzIuMDEvb3V0c3RyZWFtLXVuaXQubWluLmpzIj48L3NjcmlwdD4=

Діджитал-відьми, seo-вовкулаки, smm-кровопивці і, звичайно ж – гарбузці!

Як же без гарбузців на Хелоуін! Команда агентства Люкс-сайт ось уже кілька днів не може відірватися від іграшки власної розробки.

Хлопці реалізували до непристойності просту, але в той же час веселу і, що головне, актуальну гру на своєму сайті luxsite.com.ua. Усе дуже просто: потрібно стріляти по зловісним гарбузам і за це збирати цукерки-бали.

Як стверджує керівник студії LuxSite Олександр Ляховец, гейміфікація давно увійшла в побут інтернет-маркетингу, і тепер її потрібно сміливо використовувати:

– Ми не боїмося, і навіть любимо сміливі та креативні завдання. На своєму сайті ми показуємо приклад того, як можна використовувати прості іграшки для підняття лояльності аудиторії. Класичні інструменти інтернет-маркетингу, такі як SEO, PPC, SMM і тд, звичайно ж, важливі, і ми їх постійно практикуємо. Але все ж, кожен день, пробуємо щось нове і, що головне – фан, бо фан (розвага) – це позитив, якого іноді так не вистачає нашій клієнтської аудиторії.

Читайте: Ідеї макіяжу на Хелловін 2017

Команда Люкс-сайту пообіцяла до найближчих свят придумати ще нові ігри для свого сайту, щоб той не тільки продавав їх послуги, а й розважав своїх відвідувачів.

Нагадаємо, раніше Факти ICTV писали, де взяти костюм на Хелловін і скільки він коштуватиме.

Завантаження...

Вгору Вгору
Вверх