PHNjcmlwdCBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1pZD0iMTMxOSIgZGF0YS1vdXRzdHJlYW0tZm9ybWF0PSJmdWxsc2NyZWVuIiBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1zaXRlX2lkPSJGYWt0eV9GdWxsc2NyZWVuIiBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1jb250ZW50X2lkPSJmYWt0eS5pY3R2LnVhIiBzcmM9Ii8vcGxheWVyLnZlcnRhbWVkaWEuY29tL291dHN0cmVhbS11bml0LzIuMDEvb3V0c3RyZWFtLXVuaXQubWluLmpzIj48L3NjcmlwdD4=

З точністю до 8 метрів – як стежать через мобільну рекламу

Рекламні мережі показують оголошення по заданих параметрах, і якщо правильно їх налаштувати, мобільну рекламу можна перетворити в інструмент стеження. Саме такий експеримент провели дослідники з Вашингтонського університету, пише Wired.

Вони закупили мобільну рекламу на мінімальну суму в $1000 і налаштували банери на покази в певних локаціях і певним користувачам. Це можна зробити, знаючи спеціальний ідентифікатор користувача – ID MAID.

Коли користувач відкривав додаток з рекламою і бачив оголошення, рекламна мережа надсилала замовнику дані про те, де і коли був показаний банер. Витративши $1000, дослідники змогли з точністю до 8 метрів відстежити переміщення користувача. За його маршрутом, до речі, виявилося легко визначити домашню і робочу адреси.

Читайте: У Facebook з’явиться нова стрічка новин

Яку саме рекламну мережу тестували, не повідомляється, але схожа система працює в багатьох мережах. Отже алгоритм: дізнаєтеся MAID і список найбільш використовуваних додатків жертви, налаштовуєте рекламу на показ в них – все, користувач відкриває додаток, а ви бачите його місцезнаходження.

Власне, один з головних висновків дослідження як раз і полягає в тому, що таке стеження тепер може організувати навіть приватна особа з невеликим бюджетом. Наприклад, ревнивий чоловік може стежити за дружиною.

До слова, Факти ICTV писали, за що можуть забанити політики в Facebook.

Завантаження...

Вгору Вгору
Вверх