PHNjcmlwdCBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1pZD0iMTMxOSIgZGF0YS1vdXRzdHJlYW0tZm9ybWF0PSJmdWxsc2NyZWVuIiBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1zaXRlX2lkPSJGYWt0eV9GdWxsc2NyZWVuIiBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1jb250ZW50X2lkPSJmYWt0eS5pY3R2LnVhIiBzcmM9Ii8vcGxheWVyLnZlcnRhbWVkaWEuY29tL291dHN0cmVhbS11bml0LzIuMDEvb3V0c3RyZWFtLXVuaXQubWluLmpzIj48L3NjcmlwdD4=

Як вести сторінку в Instagram – 10 секретів популярності й заробітку

Instagram прогнозують у січні 2018-го понад мільярд активних користувачів! Факти ICTV дізналися, як зробити Instagram-фото на мільйон лайків, залучити на свою сторінку тисячі підписників та створити унікальний стиль профілю.

Факти ICTV запитали у блогерів Instagram Тетяни Губенко (32,5 тис. підписників), Насті Побережної (47,2 тис.) та Марії Семенченко (35,1 тис.) про те, як стати популярним у цій соціальній мережі.

 

1. З чого почати

Тетяна Губенко:

– Треба акаунт, який вирізнятиметься з-поміж інших. Зараз люди хочуть бути Insta-мамами та фітнес-няшками. Раджу знайти “фішку”, щоб профіль привертав увагу.

До контенту треба підходити відповідально: 90% блогерів створюють контент-план на кілька днів, а то й тижнів наперед. І це нормальна практика, адже щодня відвідувати красиві місця і робити фото складно.

Марія Семенченко:

– Почніть із визначення тематики. Наприклад, у мене кілька ключових тем для фотографій (треба не більше трьох). Далі проведіть аналіз контенту блогерів, які уже працюють у вибраній вами ніші.

Крім того, раджу постити раз-двічі на день. Але якщо нема чого – краще цього не робити.

Настя Побережна:

– Постити в профіль треба щодня і не одне фото. Треба бути до цього готовим – мати певний запас знімків.

Робіть фото міста, кілька кадрів себе в одному образі тощо: такі знімки врятують у дні, коли умови не дозволяють зробити якісний контент.

 

2. Що з підписниками

Настя:

– У мене немає ніяких секретів, щоб отримати багато підписників: нічого особливого я не робила.

Завжди старалась знайти гарний ракурс для фото. Хоча на початках навіть тексти до знімків майже не писала. Одне-два речення англійською мені було достатньо.

Зараз стараюся активно спілкуватись зі своєю аудиторією, робити регулярні публікації.

Марія:

– Для нарощування підписників треба хороший контент і теги до постів.

Крім того, треба бути активним: лайкати, коментувати комусь фотографії, вести діалог з аудиторією, дружити з нею тощо. Словом, ви не одні в Instagram.

Для кожного посту важливо, щоб теги співпадали з ним (якщо фото Києва, то тег #Київ. – Ред.).

Тетяна:

– Перше: треба бути активним і регулярно постити фото. Як би складно не було – щонайменше один знімок на день.

Друге: будьте цікавими та інформативними. Постіть те, що привертатиме увагу ваших підписників.

Третє: станьте помітними. Спілкуватися, домовлятися про рекламу, дружити з блогерами – робити те, що покаже вас світові.

Фото: Instagram Тетяни Губенко

3. Пост на мільйон лайків

Тетяна:

– Фото повинне викликати ефект «ВАУ»! За моїми спостереженнями, чим складніше повторити фото – тим більше лайків воно набирає.

Марія:

– Треба бути селебріті. Якщо ти Бейонсе і завагітніла… Це мільйон лайків.

І я взагалі не знаю, чи варто гнатися за мільйоном лайків. Краще цікаво вести Instagram-сторінку, а там вже як буде.

Кількість лайків залежить від ваших підписників. У більшості випадках це 10-12% від їхньої кількості. Може, й 20% у випадку, якщо пост дуже крутий.

Але чим більше підписників – тим менший відсоток лайків, насправді.

Настя:

– Немає одного критерію для успіху посту. Навряд чи можна сказати “зроби це і це, і в тебе буде мільйон лайків”. Навіть одна й та ж фотографія матиме різний результат у різних профілів – це залежить від величини аудиторії, її інтересів та активності.

У food-блогера це може бути пост з апетитною фотографією страви, а комусь для цього достатньо зробити звичайне селфі.

 

4. Індивідуальність в Instagram

Настя:

– Для вироблення власного стилю варто відштовхуватись від способу життя та інтересів. Якщо обожнюєте мінімалістичний стиль в одязі, інтер‘єрі тощо – робіть відповідні пости.

Якщо в житті цікавить багато різних напрямків, то з часом всі вони знайдуть прояв у вашому Instagramі.

Марія:

– Треба використовувати один-два фільтри. Вигадати якусь свою штуку – це має бути щось твоє, як бренд чи ДНК. Наприклад, є багато профілів, які концентруються на рожевих кольорах. В мене завжди один і той же фільтр. Основна фішка всіх блогерів – це збирати насиченість кольорів на фоні.

Тетяна:

– Потрібно дуже багато експериментувати і практикуватися. Головне, не копіювати інших, а реалізовувати власні ідеї.

Можливо, на кожному фото буде пес, ви робитиме лише бірюзові світлини, або запам’ятаєтеся своєрідною обробкою фото.

Розглядайте різні варіанти, не бійтесь і через деякий час ви обов’язково зрозумієте: “це воно”. Інколи один й той же стиль може набридати, це нормально. Ми всі мінливі.

 

5. Перейти Рубікон. Коли стане легше?

Тетяна:

– Якщо займатись Instagram серйозно, то легше не стане ніколи. Це однаково важка і складна робота, яка просто буде приносити різний результат, в залежності від того у вас тисяча чи 100 тисяч підписників.

Не варто думати “от наберу 1 тис. підписників, а далі всі будуть на мене підписуватися сотнями”. Все досягається зусиллями, тому якщо ви вирішили таки спробувати – переконайтесь, що очі справді горять, а душа радіє. Instagram – це робота.

Настя:

–  Чим більше підписників – тим більша відповідальність відчувається перед. Починаєш розуміти, що не можеш зникнути з Instagram на тривалий час або постити бозна що.

Якщо аудиторія зростає поступово і природнім шляхом – жодна цифра не здаватиметься дуже великою. Коли я отримала першу тисячу підписників – не могла навіть і подумати, що у мене буде 50 тис. А зараз для мене це не так вже й багато.

Фото: Instagram Насті Побережної

 

6. Як швидко зростає профіль

Настя:

– Якщо створювати щось схоже на мільйон інших акаунтів в Instagram, треба розуміти: фоловери швидко не прийдуть. Просто гарних фотографій зараз дуже багато, тому людям треба причина, чому серед них всіх обрати саме тебе. Я бачила багато таких акаунтів, де було лише 1-2 тис. підписників.

Люди, які створюють щось нове та унікальне мають більше шансів швидко розкрутити профіль.

Марія:

– Я досі не можу до кінця зрозуміти роботу алгоритму Instagram. Не все залежить від вас. Нещодавно, упродовж двох місяців, у мене не додалося жодного підписника. А потім раптово почали підписуватися. Причину так і не зрозуміла.  Тому тут, як пощастить.

Тетяна:

– Зростання залежить і від того, скільки вже є підписників. В ідеальному варіанті підписуватися повинні регулярно.

В Instagram діє система, яка надає пріоритет тим акаунтам у стрічці, у яких великий приріст підписників.

Якщо профіль “у плюсі”, то Intagram думає: “ага, цей профіль цікавий, а значить, покажу його фото більшій кількості користувачів”.

По цифрам. Я ставлю собі планку у +100 людей на день.

 

7. Перша тисяча

Тетяна:

– Першу тисячу фоловерів набрати досить легко. Ті ж самі інтернет-магазини, які підписуються на кого завгодно. Питання у якості цієї тисячі.

Я рекомендую для початку не рахувати підписників, а вкладати весь час і натхнення у контент.

З часом траплятимуться випадки, коли про вас напише відомий блогер або підпишеться тисяча користувачів за день – таке можливо. Головне, думати не про кількість, а про можливість зацікавити.

Настя:

– Перша тисяча – найвідповідальніший процес. Якісний контент, регулярність, комунікація, присутність у профілі особистості – у сукупності рано чи пізно це принесе свої плоди.

 

8. Лайфхаки для Insta-фото

Настя:

– Як показує досвід, інколи для цього потрібно лише багато практики та бажання. Я не ходила на курси і не вивчала правила композиції, але з часом сама почала розуміти, як краще будувати кадр. Зараз з цим легше – існують десятки лекцій, уроків та майстер-класів.

Для Instagram бажано мати телефон з хорошою камерою, щоб вона завжди була під рукою. Не забувати протирати цю камеру перед зйомкою і знімати, знімати, знімати.

Марія:

– Два правила: хороше світло і виконання правила золотого січення. Все решта – ваша креативність.

Тетяна:

– Можна відвідати кілька тренінгів або почитати в інтернеті про основи фотографії. Це базова інформація про світло, правило третин тощо. Не нехтуйте цією можливістю.

Зберігайте усі фотографії, які сподобалися, а потім спробуйте їх повторити. З часом якість фото буде кращою.

Щоб перевірити це правило, полистайте профіль будь-якого блогера до перших його публікацій і подивіться на прогрес. На вас чекає те саме.

Фото: Instagram Марії Семенченко

 

9. Табу в Instagram

Настя:

– Зараз підписники дуже гостро реагують на велику кількість неякісної реклами. Потрібно до цього ставитися обережно і добросовісно. Не рекламуйте усе, що трапиться під руку. Все має бути органічно та у межах стилістики профілю.

Марія:

Підписникам не подобається, коли постиш щось не в своєму контенті – це не ваш стиль. Люди починаються відписуватися.

Бажано говорити тою мовою, якою говорять твої фоловери.

І не забувайте дотримуватися правил Instagram.

Тетяна:

– У кожного свій набір правил. Для деяких, наприклад, тема сексу – заборонена, інші роблять це головною ідеєю блогу. Кожному своє.

Моя версія кількох заборонених речей:

нецензурна лексика, адже мій пост можуть читати неповнолітні;

розпалювання ворожнечі між релігійними, політичними та етнічними групами людей;

читачі ненавидять ігнорування. Завжди відписуйтесь і спілкуйтесь. Інакше аудиторію не зберете ніколи.

 

10. Як заробити

Настя:

– Вартість реклами залежить від кількості підписників і кожен для себе визначає її сам. Платна реклама можлива лише тоді, коли рекламодавець сам вам пише.

Тетяна:

– Instagram може перетворитися з простого хобі на прибутковий “бізнес”. В більшості випадків основний дохід складає оплата за рекламу.

Вартість посту залежить від кількості і якості аудиторії. На мою думку, оплату за пости можна почати отримувати з 10 тисяч підписників.

Але у вас має бути не накручена, жива і активна аудиторія. Найдешевший рекламний пост, який я замовляла, коштував 100 грн у блогера з 13 тисячами.

Найдорожчий – 1 тис. грн у блогера із 60 тис. Я знайома з кількома блогерами, які отримують за місяць більше $5 тис..

І це ще не так багато, якщо порівнювати з блогерами з інших країн. Там $5 тис. може коштувати лише один рекламний пост.

Анастасія Скоблюк

Теги:
Завантаження...

Вгору Вгору
Вверх