PHNjcmlwdCBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1pZD0iMTMxOSIgZGF0YS1vdXRzdHJlYW0tZm9ybWF0PSJmdWxsc2NyZWVuIiBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1zaXRlX2lkPSJGYWt0eV9GdWxsc2NyZWVuIiBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1jb250ZW50X2lkPSJmYWt0eS5pY3R2LnVhIiBzcmM9Ii8vcGxheWVyLnZlcnRhbWVkaWEuY29tL291dHN0cmVhbS11bml0LzIuMDEvb3V0c3RyZWFtLXVuaXQubWluLmpzIj48L3NjcmlwdD4=

Головний колір 2018 року

Експерти інституту кольору Pantone назвали головний колір 2018 року. Ним став ультрафіолет Ultra Violet.

Про це пише The New York Times.

– Ультрафіолет – це поєднання спокійного синього та бурхливого червоного відтінків. Він ідеально відображає події, що відбуваються зараз у світі. До того ж, він стане символом змін на краще, – зауважила виконавчий директор Pantone Леатріс Ейсман.

За її словами, колір 2018 року “пов’язаний з оригінальністю, винахідливістю і далекоглядним мисленням”. Його можна зустріти в космосі, у сфері wellness.

Читайте: Найпопулярніший жіночий автомобіль 2017 року

До речі, в осінньо-зимових колекціях ультрафіолет уже використовували бренди Fendi, Moschino, Elie Saab, Balenciaga, Chanel, а також Gucci.

Тим часом компанія Apple опублікувала рейтинг найкращих додатків 2017 року.

Фото: The New York Times

Завантаження...

Вгору Вгору
Вверх