PHNjcmlwdCBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1pZD0iMTMxOSIgZGF0YS1vdXRzdHJlYW0tZm9ybWF0PSJmdWxsc2NyZWVuIiBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1zaXRlX2lkPSJGYWt0eV9GdWxsc2NyZWVuIiBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1jb250ZW50X2lkPSJmYWt0eS5pY3R2LnVhIiBzcmM9Ii8vcGxheWVyLnZlcnRhbWVkaWEuY29tL291dHN0cmVhbS11bml0LzIuMDEvb3V0c3RyZWFtLXVuaXQubWluLmpzIj48L3NjcmlwdD4=

Лімузин Мао Дзедуна знову піде на конвеєр

Влада Китаю дозволила місцевій автомобілебудівній компанії FAW відновити виробництво лімузина марки Red Flag, на якому їздив лідер китайської революції Мао Цзедун.

Влада Китаю дозволила місцевій автомобілебудівній компанії FAW відновити виробництво лімузина марки Red Flag, на якому їздив лідер китайської революції Мао Цзедун.

Про це повідомило агентство Bloomberg.

Виробництво цих автомобілів було зупинено в 2010 році.

Комуністична партія Китаю заявила, що седани будуть розвозити високопоставлених чиновників.

Компанія RAW планує вкласти $280 млн у виробництво лімузинів і випустити 30 тис. седанів вже в 2013 році.

Ця новина викликала невдоволення німецької компанії Audi, на частку якої припадає близько 30% автомобілів китайських чиновників.

На думку аналітиків, відновлення випуску лімузинів Red Flag демонструє прагнення китайської влади підтримати свого автовиробника в конкурентній боротьбі з Volkswagen і General Motors.

Влада Китаю ще минулого тижня заявила, що припинить купувати іноземні автомобілі.

“Цей крок є свідченням того, що уряд намагається підтримати вітчизняного автовиробника. Audi протягом тривалого часу була постачальником автомобілів для уряду. Таким чином, скорочення закупівель зарубіжних марок автомобілів сильно вдарить по Audi”, – сказав аналітик компанії Ipsos, що займається дослідженням автомобільної галузі, Клаус Паура.//Gazeta.ua

Завантаження...
Завантаження...
Завантаження...

Вгору Вгору
Вверх