Прийшла відлига – водіям біда. Автошляхами тече вода і вимиває асфальт

Із першим потеплінням їзда українськими автошляхами для водіїв стала справжнім рухом з перешкодами.

Із першим потеплінням їзда українськими автошляхами для водіїв стала справжнім рухом з перешкодами.

Асфальт тріскається, вода його вимиває та й автомобілі розбивають нестійке покриття. Лише в столиці необхідно відремонтувати 220 кілометрів доріг.

Машину Олександра, що потрапила колесом у вибоїну, викинуло в кювет. Тепер диск доведеться ремонтувати. Хоча сам працює у шиномонтажі, колеги не встигають взятися за його авто, стільки машин горе-шляхи виводять з ладу.

Подавати до суду на комунальників Олександр не планує, каже, мороки багато. Доводиться витрачатися на ремонт з власної кишені.

Ремонт металевого диску після того, як автівка потрапила в яму, може коштувати від 60 до 100 гривень. Ось цей металевий диск уже можна викинути на смітник. А це значить, викинути майже 400 гривень.

Ремонтні бригади, не чекаючи потепління, уже взялися до справи. Латають асфальт. Один метр квадратний – 200 гривень. Заливають асфальтно-бетонною сумішшю. Хоча зізнаються: такий ремонт – гроші на вітер. Прослужить не більше тижня.

Але без латання не можна: ям багато. А через них не тільки диски гнуться, але й аварії трапляються. Бо ж вибоїн найбільше на столичних швидкісних магістралях. Генеральний ремонт обіцяють розпочати, як тільки потеплішає.

На нове покриття у Києва не вистачає грошей. Адже тільки проспект Перемоги обійдеться у півмільярда. А цього року дали на все місто 120 мільйонів. Скільки викладуть комунальники за латання дір у дворах та на тротуарах, поки не відомо. Цим займається управління житлового господарства. Але ще й тендери на проведення робіт не закінчилися. Тож доведеться пішоходам уважно дивитися під ноги, а водіям – під колеса. // ICTV

Завантаження...
Завантаження...
Завантаження...

Вгору Вгору
Вверх