PHNjcmlwdCBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1pZD0iMTMxOSIgZGF0YS1vdXRzdHJlYW0tZm9ybWF0PSJmdWxsc2NyZWVuIiBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1zaXRlX2lkPSJGYWt0eV9GdWxsc2NyZWVuIiBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1jb250ZW50X2lkPSJmYWt0eS5pY3R2LnVhIiBzcmM9Ii8vcGxheWVyLnZlcnRhbWVkaWEuY29tL291dHN0cmVhbS11bml0LzIuMDEvb3V0c3RyZWFtLXVuaXQubWluLmpzIj48L3NjcmlwdD4=

Найекономічніший Ford Fiesta став на європейський конвеєр

Європейський підрозділ концерну Ford почав виробництво автомобіля з 1,6-літровим дизельним двигуном і витратою палива – 3,3 л на 100 км.

Європейський підрозділ концерну Ford почав виробництво автомобіля з 1,6-літровим дизельним двигуном і витратою палива – 3,3 л на 100 км.

Компакт отримав розширену назву – Fiesta ECOnetic Technology, яка означає наявність в комплектації машини енергоощадних технологій. Складання моделі почалося на заводі компанії в Німеччині.

Автомобіль оснащений 95-сильним 1,6-літровим дизельним мотором, що розвиває 205 Нм крутного моменту. Рівень шкідливих викидів в атмосферу також на рекордно низькому для дизельного двигуна рівні – 87 г/км. Автомобіль буде доступний як у трьох-, так і в п’ятидверному кузові. Варіанти комплектацій будуть залежати від ринку збуту.

У пакет ECOnetic Technology входять такі системи, як автоматична функція “старт-стоп”, система регенерації енергії гальмування, режим “екологічного водіння” (з мінімальною витратою), індикатор включеної передачі, а також особливе налаштування двигуна і оптимізовані передавальні числа. До кінця поточного року системи ECOnetic Technology будуть включені і в інші моделі Ford.//АвтоВести

Завантаження...
Завантаження...
Завантаження...

Вгору Вгору
Вверх