Українців убезпечать від новеньких поїздів

Укрзалізниця продовжує готувати інфраструктуру до впровадження в Україні прискореного руху електропоїздів, зокрема, залізничники ремонтують і модернізують пасажирські платформи.

Укрзалізниця продовжує готувати інфраструктуру до впровадження в Україні прискореного руху електропоїздів, зокрема, залізничники ремонтують і модернізують пасажирські платформи.

Уперше їх облаштовують нішами безпеки, оскільки швидкість руху на ділянках буде сягати 160 км/год.

Пасажири, які очікують на платформах, зможуть захиститися від потоку повітря, створюваного експресом, у спеціальних нішах, які облаштовуються у центрі платформ. Як пояснюють фахівці, облаштування цих ніш – це одна із вимог до безпеки на ділянках, де швидкість пасажирських поїздів перевищує 140 км/год.

Зокрема, на напрямку прискореного руху Львів-Коростень-Київ-Красноград-Лозова-Донецьк цього року заплановано реконструювати і капітально відремонтувати 105 пасажирських платформ, 21 із яких острівна – це платформа, що розташована між двома залізничними коліями.

Нішами безпеки будуть обладнані переважно платформи, що знаходяться на перегонах (таких на напрямку прискореного руху 50), оскільки по станціях передбачене зниження швидкості руху.

Сьогодні, відповідно до відомчих будівельних норм, уздовж платформи на відстані 0,75 м від краю наноситься суцільна контрастна до кольору платформи лінія. Ця лінія-межа безпеки, перетинати яку при наближенні поїзда пасажирам не можна.

Також на пасажирських платформах буде здійснюватися звукове попередження про наближення швидкісних потягів на станціях і в пунктах зупинки на маршрутах швидкісних поїздів.

«За 5 хвилин до проходження швидкісного поїзда на кожній з пасажирських платформ в автоматичному режимі гучномовці будуть сповіщати людей про його наближення. Коли поїзд наблизитися на визначену відстань, датчик буде зчитувати сигнал з локомотива і здійснюватиметься оповіщення пасажирів», – розповів перший заступник начальника головного управління безпеки руху та екології Укрзалізниці Володимир Крот.

//ICTV

Завантаження...
Завантаження...
Завантаження...

Вгору Вгору
Вверх