PHNjcmlwdCBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1pZD0iMTMxOSIgZGF0YS1vdXRzdHJlYW0tZm9ybWF0PSJmdWxsc2NyZWVuIiBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1zaXRlX2lkPSJGYWt0eV9GdWxsc2NyZWVuIiBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1jb250ZW50X2lkPSJmYWt0eS5pY3R2LnVhIiBzcmM9Ii8vcGxheWVyLnZlcnRhbWVkaWEuY29tL291dHN0cmVhbS11bml0LzIuMDEvb3V0c3RyZWFtLXVuaXQubWluLmpzIj48L3NjcmlwdD4=

Twitter став офіційним «коментатором» Олімпіади

У співпраці з телеканалом NBC сервіс мікроблогів запустить спеціальний сайт, на якому будуть зібрані «твіти» від олімпійських спортсменів, членів їх сімей і фанатів, присвячені цій події.

У співпраці з телеканалом NBC сервіс мікроблогів запустить спеціальний сайт, на якому будуть зібрані «твіти» від олімпійських спортсменів, членів їх сімей і фанатів, присвячені цій події.

Про це повідомляє портал Reklamaster.

На сайті будуть також представлені інтерв’ю та відеосюжети, зняті журналістами NBC. Телебачення буде рекламувати сайт у випусках новин і давати на нього посилання в прямому ефірі.

В інтерв’ю газеті The Wall Street Journal представники NBC розповіли, що партнерство з Twitter носить некомерційний характер. Ніяких відрахувань від реклами спонсорів Олімпіади, яку буде транслювати Twitter, телеканал не отримає. Рекламу в Twitter уже купили такі компанії, як General Electric і Procter & Gamble.

Для Twitter статус інформаційного партнера Олімпіади – крок до побудови більш стабільною бізнес-моделі. Сервіс мікроблогів зараз має більше 140 мільйонів користувачів в місяць. Але топ-менеджери компанії хочуть залучити більш широку аудиторію, щоб у рекламодавців не залишилося сумнівів у життєздатності сервісу. Олімпіада може допомогти Twitter залучити нових користувачів, вважають представники компанії.

Завантаження...
Завантаження...
Завантаження...

Вгору Вгору
Вверх