PHNjcmlwdCBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1pZD0iMTMxOSIgZGF0YS1vdXRzdHJlYW0tZm9ybWF0PSJmdWxsc2NyZWVuIiBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1zaXRlX2lkPSJGYWt0eV9GdWxsc2NyZWVuIiBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1jb250ZW50X2lkPSJmYWt0eS5pY3R2LnVhIiBzcmM9Ii8vcGxheWVyLnZlcnRhbWVkaWEuY29tL291dHN0cmVhbS11bml0LzIuMDEvb3V0c3RyZWFtLXVuaXQubWluLmpzIj48L3NjcmlwdD4=

На Рівненщині вантажівки влипають в асфальт

Через спеку фури не пускають на міжнародну трасу, бо їхні колеса нищать розпечену дорогу.

На Рівненщині обмежили рух великогабаритних машин. Колеса фур залишають глибокі колії у розпеченому дорожньому покритті.

Місцеві інспектори ДАІ після 28 градусів спеки зупиняють машини вагою понад 24 тонни, штрафують водіїв і відправляють їх відпочити до вечора. Частина чоловіків не протестує, інші – нервують, бо втрачають дорогоцінний час.

Єдиний в області зважувальний пункт працює на трасі Київ-Чоп, поблизу міста Радивилів. Там вимірюють вагу всіх вантажівок. Але ті машини, які перевозять зерно і швидкопсувні продукти – пропускають.

«За виявлення перевантажень вантажівка ставиться на штраф-майданчик, на водіїв складається протокол. Мінімальний штраф за це порушення – від 510 до 680 гривень», – розповідає інспектор ДПС Олексій Ясеновський.

Температурний режим діє з травня. Дорожники кажуть: тоді й почали попереджати перевізників, аби не перевантажували машини, інакше втрачатимуть час і гроші. На штрафах державний бюджет уже заробив майже 150 тисяч гривень. Хоча ремонтувати дорожнє полотно набагато дорожче.

«На території Рівненської області в цьому році була збудована важлива автомагістраль Київ-Чоп. Її протяжність – 175 кілометрів. У цей ремонт вклали майже 300 мільйонів євро. Зруйнується дорога, може піти колійність за такої температури – і тоді знову потрібні будуть кошти на ремонт», – каже заступник начальника служби автомобільних доріг у Рівненській області Валентин Сухой.

Температурні обмеження скасують, коли спаде спека. До того часу дорожники та інспектори ДАІ берегтимуть нещодавно відремонтовані міжнародні траси.

Тим часом, дороги місцевого значення вкриваються глибокими коліями та тріщинами. Рух вантажівок тут не зупинили, та й охочих контролювати стан шляхів немає.

//Катерина Вознюк, «ФАКТИ», ICTV

Завантаження...
Завантаження...
Завантаження...

Вгору Вгору
Вверх