Радіють маркетологи і політики – іспанські вчені винайшли детектор емоцій (відео)

Краще зрозуміти аудиторію й ефективніше на неї впливати допомогли маркетологам і політикам іспанські науковці.

Краще зрозуміти аудиторію й ефективніше на неї впливати допомогли маркетологам і політикам іспанські науковці.

Будь-яка інформація викликає в людини емоцію, або ж залишає її байдужою, однак не завжди це висловлюють уголос. Іспанські науковці знайшли спосіб зчитувати емоції людей за допомогою мобільного телефону та пристрою, що реєструє серцебиття.

За кожну реакцію відповідає свій інтервал між ударами серця: воно б’ється рівномірно, коли людина щось схвалює, і не дуже впорядковано – коли засуджує. Далі ці дані передаються на смартфон, де програма представляє їх у вигляді лінії, що наближається до позначок «плюс» або «мінус».

«Ми робимо 2 кроки: спочатку виділяємо нейтральні і не нейтральні емоції. А далі останні ділимо на окремі види сприйняття чи показники несприйняття», – каже керівник проекту Sentient Енріке Ліон.

Волонтери, які погодилися випробувати на собі детектор емоцій, одягають сенсорні пояси й сідають дивитися відео. Промова Джорджа Буша після терактів 11 вересня викликає позитивну емоцію навіть у дівчини, яка не є його прихильницею. Адже він говорить про захист людей, а у США живе її мама. Фільм жахів, де по жінці повзе павук, мав би лякати, та насправді – розважає, адже людина розуміє, що це кіно.     

«Було досить кумедно, я мала б боятися, бо це фільм жахів, але мені смішно, бо той павук з’явився так несподівано», – говорить волонтерка Паола Альмірон.

За цією іспанською технологією можна вивчати не лише емоційне сприйняття в цілому, а й окремо реакцію на кожен подразник – наприклад, мову, жести, звернення і зовнішній вигляд людини. Науковці кажуть, що технологія вже зацікавила політиків. Вони хочуть бачити, які емоції викликають у виборців, і змінювати в собі те, що не спонукає до бажаної реакції.

//Марічка Лотоцька, «ФАКТИ», ICTV

 

Завантаження...
Завантаження...
Завантаження...

Вгору Вгору
Вверх