Вбивча послуга. Чому служби таксі безкарно вбивають клієнтів? (відео)

Закон не зобов’язує власників таких підприємств контролювати стан водія, його машини та термін роботи за кермом. Фактично, безпека пасажирів таксі нині залежить від совісті та можливостей приватних підприємців.

Їздити на таксі – небезпечно. Минулого тижня Донецьк сколихнула резонансна аварія, в якій загинула молода пара.

23-річний водій «Ланоса» перевищив швидкість, не впорався з керуванням, врізався в дерево, а потім ще й у стовп. Сильний боковий удар вбив 26-річну дівчину та 25-річного хлопця. Водій, якого викинуло на дорогу, відбувся забоєм коліна і переламом носа.

Таксист віз пасажирів на орендованому авто. У день аварії був тверезим, але чи вживав наркотики – ще з’ясовують. Зараз він удома. Взяти водія під варту чи відпустити на підписку про невиїзд – вирішує суд.

Чоловік віз пасажирів без жодних водійських документів – не мав при собі ні посвідчення, ні документів на авто, ні страховки. Саме за це, а також за перевищення швидкості його вже не раз штрафували.

«На сьогоднішній момент місце знаходження документів встановлюється. Водій вже притягався до адміністративної відповідальності за відсутність водійських документів при собі», – каже інспектор служби ДАІ Донецька Олександр Нікітін.

Відео. Вбивча послуга. Чому служби таксі безкарно вбивають клієнтів? 

Як з’ясувалося, служби таксі нині переважно не несуть жодної відповідальності в разі ДТП. Бо працюють лише як диспетчерські пункти, що надають інформацію водіям і клієнтам.

Закон не зобов’язує їх контролювати стан здоров’я водія, його авто і термін роботи за кермом. А ліцензію для таксування по всій Україні може легко отримати кожен охочий всього за тисячу гривень.

«У вас є яка-небудь машина? Тоді ви обов’язково отримаєте ліцензію, якщо схочете. Ця ліцензія є безстроковою – це взагалі унікально», – пояснює голова первинної профспілкової організації приватного таксі Ігор Калініченко.

Безпека пасажирів залежить від порядності та відповідальності того, хто за кермом. Донеччани кажуть: таксі – необхідний транспорт, але небезпечний.

Таксисти ж виправдовуються – їхати швидше їх часто просять самі пасажири, не розуміючи, що ризикують життям.

Дорожні інспектори закликають пасажирів повідомляти про неадекватну поведінку водіїв. Нині в Донецьку працює понад 30 диспетчерських пунктів. Із них – максимум п’ять хоч якось намагаються перевіряти водіїв. Тож доки держава не візьме під контроль служби таксі, про свою безпеку мусять дбати самі пасажири.

//Оксана Ткачова, «ФАКТИ», ICTV

Завантаження...
Завантаження...
Завантаження...

Вгору Вгору
Вверх