PHNjcmlwdCBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1pZD0iMTMxOSIgZGF0YS1vdXRzdHJlYW0tZm9ybWF0PSJmdWxsc2NyZWVuIiBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1zaXRlX2lkPSJGYWt0eV9GdWxsc2NyZWVuIiBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1jb250ZW50X2lkPSJmYWt0eS5pY3R2LnVhIiBzcmM9Ii8vcGxheWVyLnZlcnRhbWVkaWEuY29tL291dHN0cmVhbS11bml0LzIuMDEvb3V0c3RyZWFtLXVuaXQubWluLmpzIj48L3NjcmlwdD4=

ДАІ розсекретила точки в Києві, де ловитиме за перевищення швидкості

Київська ДАІ збільшить кількість пристроїв, які фіксують перевищення швидкості водіями

Київська ДАІ збільшить кількість пристроїв, які фіксують перевищення швидкості водіями. Мова йде про так звані “гарпуни” – сірі металеві ящики з американською лазерної камерою TruCam всередині, пишуть “Вести“.

Ще влітку їх було тільки п’ять, а зараз – вже 15 боксів. Принцип їх роботи простий: камера фіксує авто, яке перевищило швидкість, і передає дані на найближчий пост ДАІ.

“Зараз ударними темпами монтують коробки під “гарпуни”. Навішали їх по місту вже дуже багато” , – пишуть на автофорумах.

У ДАІ це підтверджують , але називають тільки кілька конкретних місць, де працюють системи.

“На пр-ті Бажана (два біля метро “Харківська” плюс дві підставки-місця , куди можна перенести пристрій), вул. Богатирській (два – перед КП в бік Вишгорода і на перетині з вулицею Луговою) , Столичному шосе ( два – на шляхопроводі біля залізничного переїзду “Корчувате” та на виїзді з Києва у бік Конча – Заспи ) , Броварському пр-ті (метро “Дарниця”) і Житомирській трасі” , – розповіли в столичній ДАІ.

Також ящики розташували в різних районах – на ділянках, де через перевищення швидкості найчастіше відбуваються ДТП. Це Бориспільське шосе (відразу за Харківською площею) , Брест-Литовське шосе (перед КП у бік Житомира ), вулиця Олени Теліги (біля Кирилівської церкви) , проспект Ватутіна (біля зупинки швидкісного трамвая ), вулиця Академіка Заболотного (біля музею “Пирогово” ), Набережне шосе (перед підйомом на Паркову дорогу), Обухівська траса (перед базою “Динамо”). 

Співробітники ДАІ можуть легко переставляти камери з місця на місце, причому всередині скриньки “гарпуна ” може не бути зовсім. Тому для водіїв, які полюбляють порушувати ПДР, ситуація перетворилася на гру – угадайку: є всередині щось чи ні?

На відміну від скандальних “візирів” , “гарпуни” сертифіковані. У водіїв немає шансів оскаржити його свідчення. Принаймні , в цьому “Вести” запевнив начальник Центру безпеки руху та автоматизованих систем при МВС України Сергій Будник.

“Одного разу ми вже обпеклися (на” Візирі”) , а “гарпуни” вже довели свою ефективність.   

Водії іноді намагаються опротестовувати показання приладів, але там чітко видно лазерне наведення, точку на автомобілі. Вже не скажеш, що це не я, а Петя чи Вася . Всі документи на прилади є, все сертифіковано” , – сказав він.

Юристи запевняють: випадків , коли показання “гарпуна ” опротестовували , дійсно поки що немає.

Тим часом у ДАІ активно розробляють систему , яка поверне “листи щастя” – повідомлення про порушення , які прийдуть на пошту.

“У Національному плані дій , затвердженому президентом , вказано строк: до 1 грудня подати Кабінетові Міністрів проект постанови” , – сказав Будник.

Завантаження...
Завантаження...
Завантаження...

Вгору Вгору
Вверх