Укрзалізниця програла суд “жертві” Hyundai

Апеляційний суд Києва зобов’язав Укрзалізницю виплатити пасажиру несправного потяга «Інтерсіті+» різницю в ціні квитків

Апеляційний суд Києва зобов’язав Укрзалізницю виплатити пасажиру несправного потяга «Інтерсіті+» різницю в ціні квитків.

Як повідомили в Українській Гельсінській спілці з прав людини, Апеляційний суд Києва ухвалив рішення зобов’язати Укрзалізницю виплатити пасажиру поїзди Hyundai Максиму Щербатюку 99,24 грн, пишуть Коментарі.

Пасажир поїзда Максим Щербатюк, юрист Української Гельсінської спілки з прав людини, через поломку потяга запізнився на три години. Тому він вимагав від Укрзалізниці компенсувати незручності, що виникли у зв’язку з цим, а також спростування неправдивої реклами про надійність цих поїздів.

Інцидент з Щербатюком стався 13 жовтня минулого року. Тоді пасажирів потяга Hyundai, який їхав з Києва в Харків, пересадили на звичайний потяг.

В суді першої інстанції представники Укрзалізниці переконали суддю, що квиток, який дає право на проїзд, не є доказом того, що чоловік їхав у потязі. Суддя вирішила, що кожен пасажир, який хоче довести, що скористався послугою Укрзалізниці, в підтвердження цього повинен подати завірений начальником потягу акт.

Апеляційний суд з таким твердженням не погодився і зазначив: «Доводи відповідача про те, що позивач не надав посвідченого акта машиністові не можуть бути підставою для відмови у відшкодуванні різниці вартості квитків, оскільки такий акт не отримано позивачем з вини працівників потяги «Інтерсіті +» № 161 /164 Харків – Київ».

Суд відмовив пасажиру в призначенні відшкодування за моральну шкоду в розмірі 1000 гривень, але пасажир Щербатюк вже подав скаргу у Вищий спеціалізований суд, добиваючись компенсації.

Завантаження...
Завантаження...
Завантаження...

Вгору Вгору
Вверх