PHNjcmlwdCBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1pZD0iMTMxOSIgZGF0YS1vdXRzdHJlYW0tZm9ybWF0PSJmdWxsc2NyZWVuIiBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1zaXRlX2lkPSJGYWt0eV9GdWxsc2NyZWVuIiBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1jb250ZW50X2lkPSJmYWt0eS5pY3R2LnVhIiBzcmM9Ii8vcGxheWVyLnZlcnRhbWVkaWEuY29tL291dHN0cmVhbS11bml0LzIuMDEvb3V0c3RyZWFtLXVuaXQubWluLmpzIj48L3NjcmlwdD4=

Корейські автомобілі перетворили бідну країну в одну з найбільш успішних у світі (відео)

Затишні парки, ідеальна чистота та розумні роботи – це не знімальний майданчик фантастичних фільмів, а один із найтехнологічніших автомобільних заводів світу

Затишні парки, ідеальна чистота та розумні роботи – це не знімальний майданчик фантастичних фільмів, а один із найтехнологічніших автомобільних заводів світу.

У невеликій Південній Кореї дуже мало землі, ще 4 роки тому тут була вода, а нині – один з найбільших заводів у всій Азії.

І вдень, і вночі 15 тисяч людей створюють тут автомобілі. І технології, які народжуються тут, не завершуються лише автомобілебудуванням, потім їх використовує увесь світ.

Щороку тут виробляють понад 600 тисяч автомобілів. І кожну, навіть найменшу деталь, створюють саме в Південній Кореї.

«Ми пишаємося тим, що робимо наші автомобілі на 100 % тут, удома. Кожна деталь, кожна технологія – це розробки наших вчених. Наші дослідницькі центри вдень і вночі працюють над тим, щоб зробити автомобілі економічнішими, потужнішими та комфортнішими», – заявляє віце-президент з маркетингу КІА Motors Corporation Сун Нам Лі.

Із заводу кожне авто потрапляє на випробувальний трек. Тут машини тестують на придатність до найскладніших умов.

Професійний гонщик Сон Жін випробовує автомобілі вже 15 років. Нині тестує останні розробки компанії – новий «КІА Черато Купе» та оновлену «КІА Оптіму».

«Новий «Черато Купе» увібрав усе найновіше, що є в нашій компанії. Потужний комп’ютер, який контролює та аналізує їзду, крісло, що саме підлаштовується під водія, інформативні педалі газу та гальма, система легкого старту, камери і шість подушок безпеки, та, звісно ж, потужний двигун – на два літри», – каже головний інструктор гоночного парку Сон Жін Кім.

Одними з перших протестувати новинки вдалося українцям.

«Збільшений дисплей, є сенсорне управління бортового комп’ютера, додалося безліч систем. Система стабілізації руху, система контролю мертвих зон, система старту під гору», – розповіла генеральний директор компанії ТОВ «ФАЛЬКОН-АВТО» Ніна Васадзе.

// ICTV

Завантаження...
Завантаження...
Завантаження...

Вгору Вгору
Вверх