PHNjcmlwdCBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1pZD0iMTMxOSIgZGF0YS1vdXRzdHJlYW0tZm9ybWF0PSJmdWxsc2NyZWVuIiBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1zaXRlX2lkPSJGYWt0eV9GdWxsc2NyZWVuIiBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1jb250ZW50X2lkPSJmYWt0eS5pY3R2LnVhIiBzcmM9Ii8vcGxheWVyLnZlcnRhbWVkaWEuY29tL291dHN0cmVhbS11bml0LzIuMDEvb3V0c3RyZWFtLXVuaXQubWluLmpzIj48L3NjcmlwdD4=

Mitsubishi святкує 40-річчя продажів в Європі (фото)

Цього року японська Mitsubishi Motors Corporation відзначає славний ювілей – 40 років продажів своїх автомобілів на території Європи

Цього року японська Mitsubishi Motors Corporation відзначає славний ювілей – 40 років продажів своїх автомобілів на території Європи, повідомляють фахівці спеціалізованого видання “Auto.ria.ua”.

Автомобільні коріння компанії Mitsubishi беруть свій початок у далекого 1917 році – саме тоді на ринок Японії вийшла модель Mitsubishi, перший національний серійний автомобіль.

Тим не менш, до 1970 року продукція корпорації залишалася звіром невідомим для Європи – лише 44 роки тому успішний авіаційний конструктор Томіо Кабо скомандував Mitsubishi Heavy Industries Co взяти курс на Старий Світ.

Стратегія вилилася в партнерство з Chrysler, який придбав 15% акцій японської корпорації: злиття дозволило трансформувати наявний відділ автомобілебудування в компанію, яку сьогодні ми знаємо – Mitsubishi Motors Corporation .

Минуло 4 роки, і в 1974 році перший автомобіль Mitsubishi досяг берегів Європи – ним став Lancer.

Седан пропонувався в 12 варіантах комплектації, починаючи від 1,2 – літрової базової моделі і закінчуючи топової 1600 GSR, яка уособлювала прагнення марки заявити про себе як про серйозного конкурента в ралі і автомобільному спорті взагалі.

У 1982 році Європа побачила повнопривідник Shogun, більш відомий як Pajero або Монтеро. Автомобіль відразу встановив нові стандарти в сегменті позашляховиків: рульовий підсилювач, підвіска для сидінь, а також широкий набір турбованих дизельних двигунів – все це вивело Shogun / Pajero в розряд радикальних позашляховиків порівняно з уже наявними на той час аналогами.

Сьогодні в своєму 4 -му поколінні модель є бестселером.

80-ті роки стали для компанії часом перетворення у виробника високотехнологічних спортивних авто. Mitsubishi випустила турбовані задньопривідне купе Starion, яке знаходилося на ринку з 1982 по 1989 роки.

Двигуни відзначилася залежно від ринку, але Європа отримала 2-літровий 148- сильний мотор, а також 2,6-літровий 170-сильний аналог. Вже тоді купе носило в собі агрегати, які пізніше будуть використані в майбутніх знакових моделях марки, таких як Lancer Evolution.

У 1987 році було запущено 6-е покоління моделі Mitsubishi Galant, яке проіснувало аж до 1993 року, перш ніж змінитися агресивнішим 7-м поколінням.

У 1990 році на зміну прийшов Starion Mitsubishi 3000 GT, який показала світу відразу кілька фірмових розробок марки: 4 керовані колеса, активні аеродинамічні елементи, а також електронна підвіска.

З 296- сильним 3-літровим бітурбованим мотором V6 купе набирало 100 км/год. лише за 5,2 секунди за максимальної швидкості 252 км/год.

Наступне десятиліття продемонструвало технічний геній Mitsubishi. У 1990 році компанія перша в світі показала прототип системи трекшн-контролю, а роком пізніше – мультирежимну ABS.

У 1994 році Mitsubishi і зовсім поставила на виробництво електричний варіант Libero для комерційних цілей.

З ростом успіху в ралі Групи А на початку 90-х , компанія представила світу Lancer Evolution, який побачив світ у 1992 році.

У рух його приводив турбований 2-літровий мотор потужністю 244 к.с – автомобіль швидко навів паніку на власників Ford Escort RS Cosworth.

А до кінця сторіччя гарячий фінський хлопець Томмі Рякінен на цьому авто вже домінував у WRC , вигравши чотири титули поспіль. Донині дорожня версія 6.5 Evolution Томмі Рякінена вважається культовою моделлю в колекції будь-якого автомобіліста.

2002-й рік подарував світові Mitsubishi Motorsports Європі (MME) – компанію, яка стала курирувати діяльність корпорації в Європі.

Першим результатом стало відродження моделі Colt в 2004 році, а також вихід і Grandis L200, який доповнилися кабріолетом Colt CZC в 2006 році.

Роком пізніше Європа дочекалася оновленого Pajero і приходу нового покоління однієї з найбільш впізнаваних моделей – Outlander.

До 2009 року Mitsubishi показала I-MiEV – електричний концепт, який закріпив за компанією статус першого в світі виробника серійних електромобілів з нульовим рівнем вихлопу шкідливих газів.

У рух компакт наводився 63-сильним моторчиком, а його запас ходу досягав 160 км. На сьогодні я -MiEV розійшовся по світу накладом у 22 тис. примірників.

Сьогодні Mitsubishi продовжує вибирати перспективні напрямки розвитку, чому підтвердження Mitsubishi Outlander PHEV – перший японський гібридний кросовер з можливість підзарядки.

І, незважаючи на загальний спад ринку, перші прогнози обіцяють Mitsubishi Motors Corporation досить багатообіцяюче майбутнє в Європі. Чого їй і бажаємо.

Фото:Auto.ria.ua

Завантаження...
Завантаження...
Завантаження...

Вгору Вгору
Вверх