PHNjcmlwdCBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1pZD0iMTMxOSIgZGF0YS1vdXRzdHJlYW0tZm9ybWF0PSJmdWxsc2NyZWVuIiBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1zaXRlX2lkPSJGYWt0eV9GdWxsc2NyZWVuIiBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1jb250ZW50X2lkPSJmYWt0eS5pY3R2LnVhIiBzcmM9Ii8vcGxheWVyLnZlcnRhbWVkaWEuY29tL291dHN0cmVhbS11bml0LzIuMDEvb3V0c3RyZWFtLXVuaXQubWluLmpzIj48L3NjcmlwdD4=

Mitsubishi представила нову версію Outlander (фото)

В кінці року компанія Mitsubishi почне продавати в ряді європейських країн вантажну версію кросовера Outlander

В кінці року компанія Mitsubishi почне продавати в ряді європейських країн вантажну версію кросовера Outlander.

Модель буде представлена ​​лише з 150-сильним турбодизелем 2.2 і «механікою», але з двома типами приводу – переднім або повним,пишуть оглядачі журналу «За рулем Украина».

Максимальна вантажопідйомність моделі – 700 кг, а гранична маса буксируваного нею причепа – 2000 кг.

До кінця року на деяких європейських ринках компанія Mitsubishi представить неординарну модель – Outlander комерційний.

Так, японці вирішили перетворити свій середньорозмірний кросовер у «розвізний фургон підвищеної прохідності»!

Вже відомо, що у Великобританії за такий Outlander стануть просити від 24974 фунтів стерлінгів ($ 40,3 тисю).

Для порівняння, звичайний «Аутлендер» з точно таким же силовим агрегатом там же оцінюється мінімум в 23 699 фунтів ($ 38,24 тис.).

Цікаво, що задні двері у машини у версії комерційних залишилися на місці, а їхнє скло, так само як і бічні віконця, лише заклеїли плівкою.

Ймовірно, розробники вважали, що це дешевше, ніж створювати оригінальні кузовні панелі. Головні зміни тут, зрозуміло, в салоні.

Всередині у комерційного «чужинця» вже не сім посадочних місць, а всього два, які відокремлені від місткого вантажного відсіку з рівною підлогою спеціальною перегородкою і металевою сіткою.

Таким практичним Mitsubishi Outlander Commercial робить і його силовий агрегат, що складається з чотирициліндрового турбодизеля 2.2 (150 к.с , 380 Нм ) і 6- ступінчастої механічної коробки передач.

Привід – або на передню вісь, або на всі колеса.

Середня витрата палива за європейським їздовому циклу становить 5,3 л/100 км.

Фото: “За рулем Украина”

Завантаження...
Завантаження...
Завантаження...

Вгору Вгору
Вверх