PHNjcmlwdCBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1pZD0iMTMxOSIgZGF0YS1vdXRzdHJlYW0tZm9ybWF0PSJmdWxsc2NyZWVuIiBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1zaXRlX2lkPSJGYWt0eV9GdWxsc2NyZWVuIiBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1jb250ZW50X2lkPSJmYWt0eS5pY3R2LnVhIiBzcmM9Ii8vcGxheWVyLnZlcnRhbWVkaWEuY29tL291dHN0cmVhbS11bml0LzIuMDEvb3V0c3RyZWFtLXVuaXQubWluLmpzIj48L3NjcmlwdD4=

За 4 місяця дії закону українці не здали в утилізацію жодного автомобіля

Українці просто не бажають безоплатно віддавати на «розтерзання» нехай і старі, але свої автомобілі, оскільки утилізаційні центри не дають компенсацій

Українці просто не бажають безоплатно віддавати на «розтерзання» нехай і старі, але свої автомобілі, оскільки утилізаційні центри не дають компенсацій

Як відомо, з 1 вересня 2013 року в Україні діє закон Про утилізацію транспортних засобів, а також сплачується екологічний податок із ввезених транспортних засобів (нових та б/в).

Але як повідомив AUTO-Consulting генеральний директор ВААІД Олег Назаренко, через 4 місяці українці так і не здали на утилізацію жодного автомобіля.

Принаймні, це випливає з відповіді на запит Асоціації в Мінекології. Якщо утилізація транспортних засобів і проводилася, то в звичайному режимі, що діяв до 1 вересня 2013 року – тобто приватникам, з виплатою як за металобрухт.

Тим не менш, в рамках закону в Україні принаймні на папері створено мережу центрів з утилізації транспортних засобів, які відповідають найвищим стандартам ISO, зі всіма необхідними сертифікатами. Мало не в кожному великому місті. Притому, такі мережі створювали відразу декілька виробників (ЗАЗ, Богдан, КрАСЗ, Єврокар, Еталон, КрАЗ), які, відповідно, звільнені від сплати утилізаційного збору.

Нагадаємо, що в бюджеті на 2014 рік заплановано видатки в розмірі 960 млн. гривень на компенсацію цих центрів за утилізацію транспортних засобів.

Завантаження...
Завантаження...
Завантаження...

Вгору Вгору
Вверх