Перший український автобус-гібрид коштує понад 2 мільйони

В Україні оголошені ціни на перший гібридний дизель-електричний міський автобус Богдан А705

В Україні оголошені ціни на перший гібридний дизель-електричний міський автобус Богдан А705. Новинка довжиною 12 м здатна вмістити 100 пасажирів і вже доступна до замовлення. Гібридна установка працює за принципом послідовноcті і включає в себе 6,7-літровий дизельний двигун Cummins потужністю 250 к.с. і ассинхронный електродвигун 180 кВт, повідомляє AUTO-Consulting.

Новий гібридний автобус Богдан А705 відповідає екологічним нормам Євро-5. По іншим характеристикам автобус ідентичний звичайній моделі А701. 12-метровий гібридний автобус, призначений для перевезень пасажирів на міських та приміських маршрутах. Він поєднує тягу дизельного і електродвигунів, що дозволяє понизити витрату палива в міському циклі на 35-40% в порівнянні з аналогічною моделлю традиційного автобуса. Залежно від умов, гібрид споживає 29-33 л палива на 100 км.

Перший український гібрид обійдеться в 2,2 млн. гривень, що майже на 1 млн. гривень дорожче базової моделі 701-го автобуса з двигуном Iveco. Тим не менш, у корпорації “Богдан” впевнені в перспективах гібридних автобусів, особливо на європейському ринку, де приділяють велику увагу екології. Для порівняння, європейські аналоги коштують 400 тис. євро.

Перший український гібридний автобус був створений конструкторським бюро Луцького автозаводу спільного з російським концерном “Руселпром”. Випускати гібрид будуть в Луцьку. “Русэлпром” постачає в Україну комплект тягового електрообладнання (включає двигун, генератор, акумулятор, буферний накопичувач і батарею паливних елементів), а українська сторона виробляє кузов і остаточний збір автобуса. Розробка цієї моделі велася ще з березня 2011 року. Богдан А705 – це предмет гордості для українського автопрому та конструкторської школи, який підтверджує високий потенціал галузі – повідомили в корпорації “Богдан”. Також “Богдан” в черговий раз продемонстрував, що є новаторською і сучасною корпорацією, здатної не тільки випускати авто по ліценції, але і створювати власні автобуси на рівні найкращих світових аналогів, – резюмували в прес-службі. Зараз також обговорюється виробництво 15 – і 18-метрових гібридних автобусів.

Фото: Автоконсалтинг

Завантаження...
Завантаження...
Завантаження...

Вгору Вгору
Вверх