Лідером продажів автомобілів в Україні стає Geely

Продажі нових легкових автомобілів в Україні в січні 2014 року зросли на 4,3% порівняно з тим же місяцем 2013 року – до 10,95 тис. одиниць

 

Продажі нових легкових автомобілів в Україні в січні 2014 року зросли на 4,3% порівняно з тим же місяцем 2013 року – до 10,95 тис. одиниць.

Лідерство, як і в грудні минулого року, зберегли китайські Geely з приростом продажу на 44,3% до січня-2013 і часткою ринку близько 12,4%, повідомляє “Інтерфакс Україна”.

Як наголошується на сайті AUTO-Consulting, січневі продажі не варто сприймати як початок нової тенденції, оскільки на них позначилося кілька зовнішніх факторів, не пов’язаних з ринковими процесами.

На другому місці в січні виявилася Toyota (у січні-2013 – восьме місце), продажі якої зросли більш ніж удвічі – до 1,23 тис. од., а частка – на 5,66 п. п., до 11,4%.

“Результат марки багато в чому був забезпечений поставками гібридного Toyota Prius для МВС, які не є ринковою транзакцією (угода відбувається в рамках продажу Україною квот на викид парникових газів у рамках Кіотського протоколу), однак результат вже який місяць дуже гідний навіть без урахування Prius”, – відзначають аналітики групи.

Третя позиція – у ZAZ, який також поліпшив свої показники порівняно з січнем-2013, збільшивши продажі на 17,8% – до 860 авто і зайнявши 7,85% ринку. На четверту позицію (з 10-ї в січні минулого року) піднявся Ford з приростом 75%.

Згідно з повідомленням, у січні остаточно визначився лідер між Kia і Hyundai: тепер саме Kia лідирує серед корейських брендів, посівши п’яте місце на ринку, тоді як лідер січня-2013 Hyundai опустився на сьому сходинку, показавши падіння продажів на 37,8% до 587 од.

У той же час істотно наростила свій вплив Skoda (посіла шосту сходинку рейтингу), у якій вже майже 6% українського ринку. Додали в продажах (майже 40%) і Renault, вийшли на восьму позицію.

Експерти також відзначають цікаву картину, що склалася в преміальному сегменті: несподівано “вистрілили” продажі Audi (+30%), у якатепер і здобула першість. Позитивну тенденцію продемонстрували Land Rover і Volvo.

“Всі інші преміум-марки продемонстрували спад продажів. Поки ще рано говорити, чи закінчилися в стабільному класі передумови для збільшення збуту або ж покупці вирішили просто перечекати “смутні” часи.

В цілому, за оцінкою аналітиків, той факт, що авторинок почав рік з зростання, надасть психологічний ефект на більшість операторів. На тлі дуже скромних очікувань від січня він виявився не таким вже й поганим.

Як повідомлялося з посиланням на дані AUTO-Consulting, в цілому в Україні у 2013 році продано 201,566 тис. легкових автомобілів – на 7,4% менше, ніж роком раніше, при цьому лідером продажів став бренд ZAZ.

Завантаження...
Завантаження...
Завантаження...

Вгору Вгору
Вверх