PHNjcmlwdCBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1pZD0iMTMxOSIgZGF0YS1vdXRzdHJlYW0tZm9ybWF0PSJmdWxsc2NyZWVuIiBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1zaXRlX2lkPSJGYWt0eV9GdWxsc2NyZWVuIiBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1jb250ZW50X2lkPSJmYWt0eS5pY3R2LnVhIiBzcmM9Ii8vcGxheWVyLnZlcnRhbWVkaWEuY29tL291dHN0cmVhbS11bml0LzIuMDEvb3V0c3RyZWFtLXVuaXQubWluLmpzIj48L3NjcmlwdD4=

Audi Q7 e-tron: перше фото

Перший знімок Audi Q7 e-tron

Іспанське видання Motor.es опублікувало перший знімок Audi Q7 e-tron. Офіційний дебют гібридної версії німецького кросовера очікується трохи пізніше в цьому році, проте дещо про цей автомобіль відомо вже зараз, передає Infocar.

Особливих візуальних відмінностей між звичайною версією Q7 і e-tron немає, за винятком колісних дисків, дизайн яких розроблений таким чином, щоб по можливості знизити аеродинамічний опір.

Рушійною силою Audi Q7 e-tron повинна виступити силова установка на основі 258-сильний 3-літрового дизельного двигуна і електромотора, що видає 94 кВт потужності (128 к. с.) і 8-ступінчастою автоматичної коробки передач.

Читайте: 10 найекономічніших кросоверів

Сумарно система зможе віддавати 374 «конячки» і 700 Нм крутного моменту, завдяки чому з місця до 100 км/год автомобіль буде розганятися за шість секунд. При цьому витрата палива буде смішним – 1,7 літра на 100 км. А при необхідності Q7 e-tron може проїхати до 56 км виключно на електротязі.До речі, Audi Q7 e-tron стане першим у світі заряджати від мережі гібридним автомобілем з 6-циліндровим дизельним мотором і «справжнім», а не повним електричним приводом.

Завантаження...
Завантаження...
Завантаження...

Вгору Вгору
Вверх