PHNjcmlwdCBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1pZD0iMTMxOSIgZGF0YS1vdXRzdHJlYW0tZm9ybWF0PSJmdWxsc2NyZWVuIiBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1zaXRlX2lkPSJGYWt0eV9GdWxsc2NyZWVuIiBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1jb250ZW50X2lkPSJmYWt0eS5pY3R2LnVhIiBzcmM9Ii8vcGxheWVyLnZlcnRhbWVkaWEuY29tL291dHN0cmVhbS11bml0LzIuMDEvb3V0c3RyZWFtLXVuaXQubWluLmpzIj48L3NjcmlwdD4=

5 концептів авто, які створили українці (фото)

П’ять найяскравіших концептів автомобілів, розроблених українськими майстрами

П’ять найяскравіших концептів автомобілів, розроблених українськими майстрами. Будемо сподіватися, що коли-небудь ці проекти перетворяться в серійні авто. 

Читайте: 10 найекономічніших кросоверів

Виявляється, що і в Україні є досить цікаві концепти, про які багато хто навіть і не чув. 5 найяскравіших концептів підібрали в Cardiagram.Концепт ЗАЗ-965

Запорізька класика багатьом не дає спокою. Цей проект створений для одного з конкурсів любителів «горбатого» «Запорожця».Основна ідея стилістики підглянена у концепту Buick Riviera. Звичайно, ви можете назвати це плагіатом. Але ж і ЗАЗ-965 не був дітищем радянських дизайнерів. За зразок «горбатого» на початку 1960-х взяли італійський Fiat-600.Так що, можна сказати, автор продовжив стару добру радянську традицію – запозичувати ідеї у «загниваючого» Заходу.КрАЗ-К1

Автор концепту КрАЗ-К1 – дизайнерська студія DIGITEC Visual Engineering. До Кременчуцького автозаводу хлопці ніякого відношення не мають. Тим не менш, запевняють, що зі знанням справи підходили до розробки прототипу.Керівник студії Олександр Костур хвалиться тим, що у концепту капотного тягача багато плюсів. Зокрема у нього менший опір повітря, ніж у «бескапотника».Крім того, для зниження витрати палива передбачається використовувати надширокі односхилі шини на задніх мостах, а також спеціальні висувні спойлери між кабіною і передньою стінкою причепа.Ще одна перевага – активна і пасивна безпека: збільшена колісна база робить машину стійкіше на дорозі, а капот у разі зіткнення поглинає основну енергію удару.Перший український спорткар

Звичайно, авто не називається «Перший український спорткар». У нього ще немає назви. Але зате його творці – студія дизайну Askaniadesign Carstyling Studio – запевняють, що це не просто малюнок, а проект реального автомобіля.Показати його наживо обіцяють вже у травні цього року.Один з творців спорткара Роман Сухоруков розповідає, що зараз йде підготовка моделі до виробництва – тривимірну модель адаптують під верстати та вимоги українських стандартів.«Технічні характеристики поки повідомити не можу. Готуємо сюрприз», – каже Роман.Концепт ЗАЗ-965

Ще один проект «горбатого» «Запорожця» і ще одна робота авторів українського спорткара – Askaniadesign Carstyling Studio.ЗАЗ-965 «Горбатий»

За розмірами концептуальний «ЗАЗ-965» порівнянний з популярним Nissan Juke.Автомобіль отримав високий трьохдверний кузов зі скошеною задньою частиною в стилі «горбатого». Його творцям вдалося дотриматись всіх канонів розробки рімейків – зберегти впізнаваність «ЗАЗ-965» і в той же час надати йому сучасні форми популярних в наш час кросоверів.Правда, на відміну від суперкара, «горбатий» навіть в якості досвідченого зразка випускати не будуть. Принаймні в осяжному майбутньому.КрАЗ 5173 РЕ «Самум»

Цей проект «Кразу» цілком справжній і має відношення до Кременчуцького автозаводу. Розробляли «Самум» для участі у перегонах «Дакар».Але через дорожнечу від проекту довелося відмовитися. На створення «дакарівської» вантажівки необхідно $50-60 млн. А враховуючи той факт, що КрАЗ нині зосередився на виробництві техніки військової, незабаром до «Самуму» навряд чи повернуться.КрАЗ 5173 РЕ «Самум»

На автомобіль повинні були встановлювати німецький двигун потужністю 740 кінських сил. А в якості трансмісії – американську коробку передач.

Завантаження...
Завантаження...
Завантаження...

Вгору Вгору
Вверх