PHNjcmlwdCBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1pZD0iMTMxOSIgZGF0YS1vdXRzdHJlYW0tZm9ybWF0PSJmdWxsc2NyZWVuIiBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1zaXRlX2lkPSJGYWt0eV9GdWxsc2NyZWVuIiBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1jb250ZW50X2lkPSJmYWt0eS5pY3R2LnVhIiBzcmM9Ii8vcGxheWVyLnZlcnRhbWVkaWEuY29tL291dHN0cmVhbS11bml0LzIuMDEvb3V0c3RyZWFtLXVuaXQubWluLmpzIj48L3NjcmlwdD4=

Що чекає Україну після заборони ввезення б/в авто старше 5 років

Президент Асоціації автоімпортерів і дилерів Олег Назаренко прокоментував Закон 7155 і Угоду про асоціацію з ЄС, яке забороняє ввозити в Україну авто, не відповідають Євро-5 тобто старше 5 років

Президент Асоціації автоімпортерів і дилерів Олег Назаренко прокоментував у Facebook Закон 7155 і Угоду про асоціацію з ЄС, яка забороняє ввозити в Україну авто, які не відповідають Євро-5, тобто старше 5 років.”Я підозрюю, що з 01.01.2016 згідно із Законом 7155 та Угоди про асоціацію з ЄС (Директива 1999/96/ЄС ) після заборони ввезення в Україну авто, які не відповідають Євро-5, тобто старше 5 років, у фахівців з органів сертифікації виникне спокуса видавати сертифікати Євро-5 на авто, які реально тягнуть тільки на Євро-3,4.

Читайте: 6 найдешевших корейських б/в авто в Україні (інфографіка)

І тут вже виникнуть два сценарії:1) ВР приймає закон про запровадження кримінальної відповідальності за фальсифікацію сертифікатів та аудитора чекає в’язниця.2) В країні народжується нова система хабарів і поборів, яка “кришується” дуже високими чиновниками, місце керівника органу сертифікації стає синекурою і ми продовжуємо залишатися однією з найбільш корумпованих країн світу”, – пише Назаренко.

Завантаження...
Завантаження...
Завантаження...

Вгору Вгору
Вверх