Де в столиці будуть затори до осені

У столиці з’явилася інтерактивна карта, де вказані місця всіх дорожніх ремонтів


Відтепер городяни зможуть відслідковувати через інтернет, де проводяться ремонти столичних доріг. Детальну інтерактивну карту, на якій позначені не тільки капітальні, на великих магістралях, але навіть дрібні ремонти в дворових проїздах, створили міська влада на ресурсі yandex.maps, пише Сегодня.

Кияни новинкою задоволені: вони кажуть, що з такою картою можна планувати своє пересування по місту і навіть контролювати роботу шляховиків. Але є у неї і недоробки – так, побачити, утруднено чи рух на місці ремонту, поки не можна. Ми оцінили карту і подивилися, де через капремонти киянам слід готуватися до тривалих заторів.

ТЕРМІНИ І ГРОШІ. За допомогою карти можна побачити не тільки всі вулиці, де йдуть дорожні роботи, а й терміни закінчення ремонтів. Також тут вказується, скільки грошей виділено з бюджету на той чи інший об’єкт. Всього зараз тут відображається близько 500 адрес. Позначені вони трьома кольорами: червоним – ті ділянки доріг, де проводиться капітальний ремонт, синім – поточні ремонти, а зеленим – капремонт міжквартальних проїздів та прибудинкових територій.

Читайте: Скільки в Україні коштує ремонт однієї ями 

“Всі об’єкти, позначені на інтерактивній карті, будуть закінчені до листопада 2015 року. Найближчим часом ми збираємося конкретизувати й уточнити дати завершення робіт”, – сказав нам перший заступник голови КМДА Ігор Ніконов. Після закінчення робіт на об’єкті мітку будуть відразу прибирати з карти.

Кияни в цілому позитивно оцінили нововведення, але претензії все одно є. “Те, що на карті позначено чітку кількість проблемних ділянок і конкретні адреси, це правильно. Але зараз не можна визначити, наскільки обмежено рух – адже буває, що через ремонт його перекривають повністю, а іноді роботи рухові транспорту зовсім не заважають”, – ділиться враженнями водій Іван Калиновський.

У КМДА зазначають, що в майбутньому планують додати цю інформацію, і більше того, вказувати дані про об’їзні шляхи тієї чи іншої ділянки, де йде ремонт. Але поки жителів столиці про обмеження на дорогах будуть інформувати через ЗМІ.

Затори. Зараз капремонти йдуть за кількома адресами. Один з наймасштабніших – на шляхопроводі біля станції метро “Святошин”, через який щодня розтягуються багатокілометрові затори. Робота тут кипить навіть у вихідні, а для проїзду залишили тільки половину моста. Також в “червоному списку” – вул. Газопроводна, Тулузи, Васильківська, Анни Ахматової, пр. Григоренка, Південний міст, де відремонтують деформаційні шви і покриття.

Депутати Київради запевняють, що грошей вистачить на реконструкцію більшості обіцяних ділянок, але не на все. “У бюджеті на цей рік на дорожньо-вуличну мережу передбачено: 150 млн грн – на капітальний ремонт, 221 млн грн – на утримання і 27 млн грн – на латання ям. По прибудинковій території та міжквартальних проїздах: 150 млн грн – на капремонт і 20 млн грн – на поточний. В цілому потреба по капремонту щорічно останні 10 років закривається тільки на 10% від необхідного”, – розповів депутат Київради Олександр Вовченко. Всього, за даними влади, на ремонт усіх доріг в місті необхідно 1,4 млрд грн.

Нові “квадрати”

Як звітують в “Київавтодорі”, з початку року відремонтовано вже 107 тис. кв. м дорожнього покриття. Нещодавно закінчили ремонт на вул. Новокостянтинівській, вул. Братиславській, вул. Кайсарова, на з’їзді біля станції метро “Шулявська” і навіть на тротуарі бульвару Шевченка.

Завантаження...
Завантаження...
Завантаження...

Вгору Вгору
Вверх