PHNjcmlwdCBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1pZD0iMTMxOSIgZGF0YS1vdXRzdHJlYW0tZm9ybWF0PSJmdWxsc2NyZWVuIiBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1zaXRlX2lkPSJGYWt0eV9GdWxsc2NyZWVuIiBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1jb250ZW50X2lkPSJmYWt0eS5pY3R2LnVhIiBzcmM9Ii8vcGxheWVyLnZlcnRhbWVkaWEuY29tL291dHN0cmVhbS11bml0LzIuMDEvb3V0c3RyZWFtLXVuaXQubWluLmpzIj48L3NjcmlwdD4=

3 нові платежі для українських автомобілістів

Нові податки для автомобілістів можуть з’явитися в Україні через пошуки урядом джерел фінансування та будівництва доріг

Нові податки для автомобілістів можуть з’явитися в Україні через пошуки урядом джерел фінансування та будівництва доріг.

Які нові платежі можуть з’явитися?

1. Податок для вантажівок

У коментарі CarDiagram у профільному відомстві розповіли, що можливо в майбутньому в Україні будуть збирати окрему плату за користування дорогами з великовантажного транспорту.

Логіка цієї ініціативи наступна: фури більше розбивають дороги, ніж інші автомобілі. Значить, і повинні платити більше.

Читайте: Автопарк губернаторів: 3 Range Rover, 7 пішоходів і снігохід Москаля (інфографіка)

Хоча, напевно, потрібно нагадати, що дорожній збір в нашій країні включений у вартість палива. Отже, чим більше автомобіль витрачає палива, тим більше він платить за користування дорогами. А значить, фури і без того вже платять більше за інших, так як витрата палива у них куди більше, ніж у легковиків.

2. Податок на паливо

Друга ініціатива – підвищення податку на паливо. У Міністерстві інфраструктури вважають, що податки на паливо в Україні низькі. За підрахунками відомства, у структурі ціни на літр бензину частка податків у нашій країні становить 15%, тоді як у країнах ЄС вона досягає 50%.

Але і тут з міністерством можна посперечатися. За даними “Консалтингової групи “А-95”, податки у вартості палива в Україні сягають 10 грн на кожному літрі. А це далеко не 15% від вартості.

3. Платні дороги

Третя ініціатива – платні дороги. У Мінінфраструктури обіцяють не робити існуючі дороги платними. Траси, за користування якими збираються брати гроші, будуть будуватися паралельно з існуючими.

Наприклад, першу дорогу, яку планують зробити платною, побудують між Львовом і Краковцем. Її протяжність – близько 85 км. Існуюча ж дорога між цими населеними пунктами залишиться безкоштовною.

У подальшому в Україні може з’явитися платна дорога Львів – Рівне та кільцева навколо Києва.

Завантаження...
Завантаження...
Завантаження...

Вгору Вгору
Вверх