PHNjcmlwdCBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1pZD0iMTMxOSIgZGF0YS1vdXRzdHJlYW0tZm9ybWF0PSJmdWxsc2NyZWVuIiBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1zaXRlX2lkPSJGYWt0eV9GdWxsc2NyZWVuIiBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1jb250ZW50X2lkPSJmYWt0eS5pY3R2LnVhIiBzcmM9Ii8vcGxheWVyLnZlcnRhbWVkaWEuY29tL291dHN0cmVhbS11bml0LzIuMDEvb3V0c3RyZWFtLXVuaXQubWluLmpzIj48L3NjcmlwdD4=

Українців залишать без «дешевих авто» з Європи

А знаєте чому в Україні зараз стало менше авто з литовськими номерами?

А знаєте чому в Україні зараз стало менше авто з литовськими номерами?

Про це пише у Facebook президент Асоціації автоімпортерів і дилерів Олег Назаренко.

“А причиною цього є новий литовський закон “про безпеку дорожнього руху”. Згідно нього в новій редакції (осінь 2014), заборонена експлуатація транспортного засобу, який не пройшов техогляд і не застрахованої в установленому порядку на території Литви. Ну а далі цікаво! 

Вони (відповідні органи Литви) звіряють по базі АІПС і далі транспортні засоби, які не застраховані і не пройшли техогляд підлягають автоматичному зняття з обліку. Чим це загрожувало українцям, які катаються в режимі транзиту (і не тільки) по Україні на литовських авто?1) При черговому перетині кордону власнику можуть повідомити, що його авто більше не зареєстровано в Литві (тобто, авто реально взагалі ніде не зареєстровано) і він, відповідно, вже порушує правила тимчасового ввезення і зобов’язаний сплатити штраф. Ну а авто або заберуть штрафмайданчик або просто не впустять знову на Україну. А в Литві це авто вже теж без реєстрації.

Читайте: 6 порад для водія у спеку

2) А проходити в Литві ТО необхідно раз на два роки. А ТО без литовської страховки не пройдеш. Ну і головне – для ТО авто треба пригнати в Литву і просто так за $ ТО не купиш (корупція у них в 100 разів менше).

Не сперечаюся, що корупція і там є і за гроші купити все можна, і може я і помиляюся, але така моя суб’єктивна думка…. Так що зараз, купуючи литовське авто на литовських номерах покупці дуже уважно дивляться на дату проходження ТО і страховку… Адже чим вони свіжіше, тим більше часу покупець спокійний буде… До чого це я?Подібні заходи з посилення правил реєстрації авто і його зняття з обліку (з забороною пересування) у разі не проходження техогляду і відсутності “рідного” річної страховки (а не просто зеленої карти на 30 днів), мають намір прийняти і інші країни ЄС!Чи не вийде, що нашим народним депутатам (замість того, щоб вносити законопроекти про збільшення терміну тимчасового ввезення транзиту авто на 30 днів-60 днів – 90 днів), слід зайнятися внесенням законопроектів про простому зменшенні вартості розмитнення?Адже після посилення законодавства ЄС мати українцю авто іноземної реєстрації (купувати за кордоном річну страховку і проходити чесно техогляд) стане досить накладно і українці не дуже зрадіють збільшення терміну транзиту? Питаннячко!!! Адже може виявитися, як у прислів’ї:” Шкурка вичинки не варта”, – пише Назаренко.

Завантаження...
Завантаження...
Завантаження...

Вгору Вгору
Вверх