PHNjcmlwdCBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1pZD0iMTMxOSIgZGF0YS1vdXRzdHJlYW0tZm9ybWF0PSJmdWxsc2NyZWVuIiBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1zaXRlX2lkPSJGYWt0eV9GdWxsc2NyZWVuIiBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1jb250ZW50X2lkPSJmYWt0eS5pY3R2LnVhIiBzcmM9Ii8vcGxheWVyLnZlcnRhbWVkaWEuY29tL291dHN0cmVhbS11bml0LzIuMDEvb3V0c3RyZWFtLXVuaXQubWluLmpzIj48L3NjcmlwdD4=

Таврія Лонг: як врятувати автопром в Україні

Які зобов’язання повинні взяти на себе держава і автовиробники, щоб український автопром став конкурентним на світовому ринку.

Про те, які зобов’язання повинні взяти на себе держава і автовиробники, щоб український автопром став конкурентним на світовому ринку, в інтерв’ю biz.liga.net розповів президед асоціації імпортерів і дилерів Олег Назаренко.- Держава: змінити правила гри на авторинку України та міжнародні зобов’язання, взяті Україною.Тільки змінивши Угоду про асоціацію з ЄС (введення нульового мита на імпорт авто в Україну і нульового мита на експорт вироблених авто з Україні) ми можемо розраховувати на прихід інвестора і будівництво їм автозаводу в Україні, орієнтованого не тільки на насичення українського ринку (50 000-60 000 авто), але і на експорт авто в ЄС.Держава може стимулювати український автопром шляхом бюджетної закупівлі авто виключно українського виробництва. У всіх країнах світу перші особи країн їздять на авто вітчизняного виробництва (за їх наявності), і тільки у нас і в РФ вищі чиновники їздять на Мерседес Пульман – авто країни, що програла у Другій світовій (тим самим визнаючи технічну перевагу цієї країни). Хоча ЗАЗ в силах випустити спеціально для чиновників броньовану Таврію Лонг.

Читайте: На скільки подешевшають авто в Україні після відміни спецмит

В Україні близько 5 млн чиновників, і враховуючи нинішні потужності українського автопрому 10 000 авто на рік, для того щоб забезпечити тільки цих чиновників авто, укравтопром забезпечений роботою на майбутні 500 років. Укравтопрому необхідно випускати якісні, безпечні і дешеві авто, і тоді вітчизняним автовиробникам не знадобиться ніякої протекціонізм з боку держави. І трохи зменшити свої апетити щодо прибутку та норм рентабельності. Адже якщо ціна так званого українського авто прямо пропорційно зростає в залежності від курсу долара, то виникають сумніви у вітчизняному походження такого “українського авто”, – говорить Назаренко.

Завантаження...
Завантаження...
Завантаження...

Вгору Вгору
Вверх