PHNjcmlwdCBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1pZD0iMTMxOSIgZGF0YS1vdXRzdHJlYW0tZm9ybWF0PSJmdWxsc2NyZWVuIiBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1zaXRlX2lkPSJGYWt0eV9GdWxsc2NyZWVuIiBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1jb250ZW50X2lkPSJmYWt0eS5pY3R2LnVhIiBzcmM9Ii8vcGxheWVyLnZlcnRhbWVkaWEuY29tL291dHN0cmVhbS11bml0LzIuMDEvb3V0c3RyZWFtLXVuaXQubWluLmpzIj48L3NjcmlwdD4=

Кабмін повернув техогляд авто

З 2019 року обов’язковий технічний огляд повертається для легкових автомобілів, а з цього року – для вантажівок.

Кабінет міністрів схвалив введення з 2019 року обов’язкового технічного огляду для легкових автомобілів, з 2015 року – для вантажівок, з 2017 року – для автобусів, а з 2022 року – для мотоциклетної техніки, передає УНІАН.

Як повідомляє прес-служба Міністерства інфраструктури, ці положення були схвалені урядом 9 грудня у рамках презентації законопроекту Про приведення законодавства України у сфері автомобільного транспорту згідно з актами Європейського Союзу.

Документ передбачає встановлення пристроїв для обмеження швидкості вантажних автомобілів до 90 км/год (з 2015 року), автобусів – 100 км/год (з 2017 року) та шкільних автобусів – 70 км/год.

Читайте: 71% москвичів підтримує протест далекобійників

Крім того, з 2021 року пропонується ввести ліцензування вантажоперевізників (понад 3,5 тонн), а також до 2019 року ввести обов`язкову перевірку часу роботи/відпочинку водіїв громадського транспорту за допомогою тахографів.

Міністерство зазначає, що для приведення українського законодавства у відповідність з європейськими нормами необхідно імплементувати 14 законодавчих актів Євросоюзу.

Нагадаємо, обов’язковий техогляд  скасовано у 2011 році, проведення техконтролю проводять комерційні СТО.

Завантаження...
Завантаження...
Завантаження...

Вгору Вгору
Вверх