PHNjcmlwdCBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1pZD0iMTMxOSIgZGF0YS1vdXRzdHJlYW0tZm9ybWF0PSJmdWxsc2NyZWVuIiBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1zaXRlX2lkPSJGYWt0eV9GdWxsc2NyZWVuIiBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1jb250ZW50X2lkPSJmYWt0eS5pY3R2LnVhIiBzcmM9Ii8vcGxheWVyLnZlcnRhbWVkaWEuY29tL291dHN0cmVhbS11bml0LzIuMDEvb3V0c3RyZWFtLXVuaXQubWluLmpzIj48L3NjcmlwdD4=

Секретні фрази, щоб заощадити на автосервісі

Як будувати розмову на автосервісі, щоб вас не розкрутили на гроші, а може навіть зробили знижку. 

Як будувати розмову на автосервісі, щоб вас не розкрутили на гроші, а може навіть зробили знижку.

Своїми порадами поділився автоексперт, власник консалтингової компанії GGForce Роман Гуляєв, пише kp.ru.

– Не потрібно починати розмову з того, що ви нічого не розумієте у машинах. Краще своїми словами, але поясніть усе по справі. Якщо стукає, то де приблизно, за яких обставин, який характер стуку.

Читайте: Найбезпечніші автомобілі у світі

– Проблему краще продемонструвати на машині, навіть якщо для цього доведеться зробити тестову поїздку.

– Майстрів багато, але кваліфіковані – не всі. Завжди пам’ятайте, що вони з’ясовують, що потрібно їм, а не те, що потрібно вам. Якщо так, то шліть їх у потрібному вам напрямку.

– Майстер СТО – така ж людина, ось і спілкуйтеся з ним як з людиною, а не як із знеособленим персоналом.

Завантаження...
Завантаження...
Завантаження...

Вгору Вгору
Вверх