PHNjcmlwdCBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1pZD0iMTMxOSIgZGF0YS1vdXRzdHJlYW0tZm9ybWF0PSJmdWxsc2NyZWVuIiBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1zaXRlX2lkPSJGYWt0eV9GdWxsc2NyZWVuIiBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1jb250ZW50X2lkPSJmYWt0eS5pY3R2LnVhIiBzcmM9Ii8vcGxheWVyLnZlcnRhbWVkaWEuY29tL291dHN0cmVhbS11bml0LzIuMDEvb3V0c3RyZWFtLXVuaXQubWluLmpzIj48L3NjcmlwdD4=

В Україні розробили унікальний всюдихід із двигуном Mercedes (ФОТО)

Плаваючу гусеничну машину вантажопідйомністю 1 тонна спроектували і побудували в секретному конструкторському бюро і не на промисловому підприємстві.

Плаваючу гусеничну машину вантажопідйомністю в 1 тонну спроектували і побудували не в секретному конструкторському бюро і не на промисловому підприємстві.

Її автори – жителі Чернігова Павло і Олександр Точені, грамотні технарі і завзяті мисливці. Всюдихід вони створили під свої потреби, щоб з комфортом пересуватися по поліських болотах, пише Автоцентр.У цей непросто повірити, але гусеничний рушій самодіяльні конструктори спроектували і виготовили самі. Його перевага перед колісним ходом в тому, що гусениці не ушкоджують шар моху на болотах, та й питомий тиск на грунт створюють набагато менше. 

На думку творців, ці достоїнства стоять всіх клопоту пов’язаних з розробкою гусениць, опорних і провідних ковзанок для них. Недоліки гусениць – гучність і знос траків – автори проекту усунули, застосувавши гумовотканинні стрічки замість гусеничних ланцюгів і пневматичні опорні катки.

Двигун всюдихода – дизельний 2,0-літровий Mercedes, коробка передач і ведучий міст – від задньопривідної Toyota. Найскладніші вузли трансмісії – бортові фрикціони (управляється мисливський всюдихід по-танковому) – виготовили самі, застосувавши планетарні колісні редуктори від списаного автобуса.

6666

Комфорт пасажирам забезпечує опалювальна кабіна місткістю п’ять чоловік. На даху влаштовано два люка, через які можна спостерігати за околицями. Трофеї та ще кілька пасажирів можна взяти у відкритий кузов, який, до речі, теж має свого роду опалення – обдув теплим повітрям від радіаторів дизеля.

Читайте: Українець розробив антикризовий Скотчмобіль (ФОТО, ВІДЕО)

Машина легко долає засніжені ділянки, заболочений грунт, дрібнолісся, зарості очерету. Рівень шуму – що в салоні, що зовні – невеликий, набагато менше, ніж можна було б очікувати від гусеничного транспортера спорядженої масою 2,5 т. 

Позначається те, що двигун добре за капотований й до того ж працює “упівсили” через високий передавального числа трансмісії (1:16). 

Завантаження...
Завантаження...
Завантаження...

Вгору Вгору
Вверх