PHNjcmlwdCBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1pZD0iMTMxOSIgZGF0YS1vdXRzdHJlYW0tZm9ybWF0PSJmdWxsc2NyZWVuIiBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1zaXRlX2lkPSJGYWt0eV9GdWxsc2NyZWVuIiBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1jb250ZW50X2lkPSJmYWt0eS5pY3R2LnVhIiBzcmM9Ii8vcGxheWVyLnZlcnRhbWVkaWEuY29tL291dHN0cmVhbS11bml0LzIuMDEvb3V0c3RyZWFtLXVuaXQubWluLmpzIj48L3NjcmlwdD4=

Шкіряні штани, золота куртка і засмага – типові клієнти Rolls-Royce (ФОТО)

Женевський автосалон демонструє не тільки новинки авто, але іноді і показує образ типового клієнта певної марки авто.

Женевський автосалон демонструє не тільки новинки авто, але іноді і показує образ типового клієнта певної марки авто.

Головний редактор російського журналу За рулем Максим Кадаков поділився своїми спостереженнями з автосалону, а саме зі стенду Rolls-Royce.

– Шоу на шоу. “Циган-тюнінг” живе і перемагає. Фірма Mansory пропонує просто сліпучі Rolls-Royce – і клієнти тягнуться. Ось типова парочка. Ні Дітер Цетше (голова правління Daimler AG – Ред.) на задньому сидінні Бентлі, ні Жакі Ікс (бельгійський автогонщик – Ред.) поряд з новим Bugatti, ні Стів Маттін (британський автомобільний дизайнер – Ред.) на стенді Volvo не викликали такої бурхливої реакції відвідувачів – цих же покупців знімали всі, як змовившись, примовляючи на різних мовах про “typical customers” (типові клієнти – Ред.), – пише Максим Кадаков на своїй сторінці в Facebook.

Читайте: Bee-Bee XS – наймиліше авто на мотор-шоу в Женеві (ФОТО)

2222

Нагадаємо, раніше на мотор-шоу в Женеві трапився казус на презентації Volkswagen. Активісти грінпіс намагалися зірвати представлення нових моделей.

Фото: Facebook.сom

Завантаження...
Завантаження...
Завантаження...

Вгору Вгору
Вверх