PHNjcmlwdCBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1pZD0iMTMxOSIgZGF0YS1vdXRzdHJlYW0tZm9ybWF0PSJmdWxsc2NyZWVuIiBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1zaXRlX2lkPSJGYWt0eV9GdWxsc2NyZWVuIiBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1jb250ZW50X2lkPSJmYWt0eS5pY3R2LnVhIiBzcmM9Ii8vcGxheWVyLnZlcnRhbWVkaWEuY29tL291dHN0cmVhbS11bml0LzIuMDEvb3V0c3RyZWFtLXVuaXQubWluLmpzIj48L3NjcmlwdD4=

Українці пересідають на б/в авто

2 407 зареєстрованих продажів – такий результат показав первинний ринок автотранспорту з пробігом у березні.

2 407 зареєстрованих продажів – такий результат показав первинний ринок автотранспорту з пробігом у березні.

Про це повідомляє асоціація Укравтопром.

Споживча активність у цьому сегменті українського авторинку зросла відносно березневого результату минулого року на 32%, а порівняно з попереднім місяцем – на 9%.

Водночас, незважаючи на зростання продажів, частка секонд-хенду на первинному ринку скоротилася до 30% проти 41% у березні 2015 року і 31% в лютому 2016 р.

У структурі первинних продажів автоімпорту, який був в експлуатації, легкові автомобілі зайняли 36%, комерційних авто – 61%, автобуси -3%.

Попит на легкові автомобілі з пробігом на первинному ринку збільшився до березня минулого року на 14%, а до лютого поточного року на 4% і становив 876 авто. Серед цих автомобілів найбільш популярними марками минулого місяця були Renault–271 шт., Volkswagen – 126 шт., Opel–85 шт.

Завантаження...
Завантаження...
Завантаження...

Вгору Вгору
Вверх