PHNjcmlwdCBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1pZD0iMTMxOSIgZGF0YS1vdXRzdHJlYW0tZm9ybWF0PSJmdWxsc2NyZWVuIiBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1zaXRlX2lkPSJGYWt0eV9GdWxsc2NyZWVuIiBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1jb250ZW50X2lkPSJmYWt0eS5pY3R2LnVhIiBzcmM9Ii8vcGxheWVyLnZlcnRhbWVkaWEuY29tL291dHN0cmVhbS11bml0LzIuMDEvb3V0c3RyZWFtLXVuaXQubWluLmpzIj48L3NjcmlwdD4=

ZAZ обійшов Lada: які автомобілі купують українці

Продажі нових легкових автомобілів у квітні поточного року збільшилися на 72% порівняно з аналогічним місяцем 2015 року – до 5,63 тис. од.

Продажі нових легкових автомобілів у квітні поточного року збільшилися на 72% порівняно з аналогічним місяцем 2015 року – до 5,63 тис. од.

Зростання продажів дозволило цьому сегменту ринку за підсумками січня-квітня вирости на 56%, майже до 18 тис. од., повідомляє AUTO-Consulting, передає Інтерфакс-Україна.

Згідно з даними аналітиків, при цьому продажі автомобілів в квітні зросли порівняно з березнем поточного року на 15%.

Водночас AUTO-Consulting констатує, що далеко не всі дилерські мережі у квітні фіксували сплеск інтересу з боку покупців – все залежало від асортименту і привабливої цінової політики.

Лідерство на ринку в квітні зберіг автобренд Toyota, який вперше за останні кілька років зміг подолати позначку у 800 проданих авто за місяць, і зайняв 14% ринку.

На друге місце в квітні, відтіснивши на одну сходинку вниз Renault, вийшов Volkswagen, майже половину продажів якого склала модель Jetta. Продажі VW зросли в 2,3 рази до березня, до 625 од., а частка в загальних продажах легкових авто збільшилася до 11,1% проти 5,56% в березні.

Посів третю позицію Renault, що наростив продажі на 4,5%, до 534 авто, а частка порівняно з березнем дещо знизилася – до 9,48%.

Стрімкий прорив здійснили і дилери Skoda – їм вдалося посісти четверте місце (проти 9-го в березні) і збільшити реалізацію на 73%.

П’яте місце в квітні змогли зайняти BMW (у березні третє), продажі яких порівняно з березнем зросли на 22%, до 334 од.

За оцінкою експертів, непогано продавали і Kia, які посіли шосту позицію рейтингу (у березні – 7-е) з приростом продажів 30,4%, до 326 од.

AUTO-Consulting повідомляє, що вперше за історію спостережень за авторинком у Топ-10 українського авторинку змогли увійти дилери Mercedes-Benz, при цьому одразу опинитися на восьмому місці (у березні – 14-е), з приростом продажів 32,4%, до 229 авто.

Читайте: Toyota розробить “бюджетне” авто на водні

– Тепер у групі лідерів одразу два преміальних бренди, що відображає нинішні обриси авторинку і структуру споживання нових автомобілів, – констатують експерти.

Вітчизняний автобренд ZAZ в квітні замикає десятку лідерів (у березні він був 11-м, тоді як на 10 місці були російські Lada, що відкотилася у квітні на 14 позицію) з приростом продажів 6% до 212 од.

Експерти також відзначають, що квітень продемонстрував ще одну цікаву тенденцію: різко виріс попит на автомобілі з кузовом купе.

– Покупці скучили за хорошими автомобілям і в квітні активно робили собі такі подарунки, – вважають в групі.

Дивіться також, як виглядає новий безпілотний мінівен від Google – Chrysler Pacifica Hybrid. 

Завантаження...
Завантаження...
Завантаження...

Вгору Вгору
Вверх