PHNjcmlwdCBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1pZD0iMTMxOSIgZGF0YS1vdXRzdHJlYW0tZm9ybWF0PSJmdWxsc2NyZWVuIiBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1zaXRlX2lkPSJGYWt0eV9GdWxsc2NyZWVuIiBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1jb250ZW50X2lkPSJmYWt0eS5pY3R2LnVhIiBzcmM9Ii8vcGxheWVyLnZlcnRhbWVkaWEuY29tL291dHN0cmVhbS11bml0LzIuMDEvb3V0c3RyZWFtLXVuaXQubWluLmpzIj48L3NjcmlwdD4=

Українці не отримають дешевих авто з ЄС

Гендиректор великого автомобільного імпортера розповів, як вплине закон №3251 про зниження акцизів на б/у авто на вартість автомобілів для українців.

Петро Рондяк, гендиректор автомобільного імпортера Віннер Імпортс Україна розповів, як вплине закон №3251 щодо зниження акцизів на б/у авто на вартість автомобілів для українців.

– Дуже багато шуму навколо цього закону. Є якась точка зору у населення, що буде зміна і раптом все стане нормально: я поїду в Європу і буду мати доступ до дешевих машин.

Можна зайти на відомі європейські сайти і подивитися ціни на старі машини. Якщо прибрати європейський ПДВ, додати наш і додати мито – економія на привезених машинах з Європи не буде настільки великою. Я не думаю, що буде велика хвиля ввезення в Україну старих машин.

Читайте: В Україні запустили “листи щастя”: 3 млн грн за 6 годин (ФОТО)

Також закон передбачає, що повинен використовуватися стандарт Євро-5. Тому відпадають машини старше січня 2010 року. І можна привозити тільки одну машину на одну фізичну особу. Тобто ми як імпортери не поїдемо в Європу і не будемо забирати великі партії уживаних машин. І машини в Україні не стануть раптом масово дешевими, – розповів в інтерв’ю Рондяк biz.nv.ua.

Нагадаємо, сьогодні Верховна Рада може прийняти узгоджені президентом та парламентом правки до закону №3251

Завантаження...
Завантаження...
Завантаження...

Вгору Вгору
Вверх