PHNjcmlwdCBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1pZD0iMTMxOSIgZGF0YS1vdXRzdHJlYW0tZm9ybWF0PSJmdWxsc2NyZWVuIiBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1zaXRlX2lkPSJGYWt0eV9GdWxsc2NyZWVuIiBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1jb250ZW50X2lkPSJmYWt0eS5pY3R2LnVhIiBzcmM9Ii8vcGxheWVyLnZlcnRhbWVkaWEuY29tL291dHN0cmVhbS11bml0LzIuMDEvb3V0c3RyZWFtLXVuaXQubWluLmpzIj48L3NjcmlwdD4=

Дешеві б/в авто з Європи: чому буму не відбулося

Українці не сильно рвуться їхати за дешевими б/в автомобілями до Європи, очікуючи що транспортні засоби подешевшають всередині країни. 

Українці не сильно рвуться їхати за дешевими б/в автомобілями до Європи, очікуючи що транспортні засоби подешевшають всередині країни.

За пільговим акцизом в серпні в Україну було ввезено тільки 562 б/в автомобіля.

Про це пише голова Всеукраїнської асоціації автоімпортерів і дилерів Олег Назаренко в Facebook.

– Коли я прогнозував, що ніякого автобуму не буде і краще було б підключити до імпорту б/в авто салони, то вислухав від багатьох нардепів закиди і звинувачення в лобіюванні бізнесу.

А секрет простий і позиція середньостатистичного українця наступна: нехай інші навезуть багато авто, ціни на ринку впадуть, і я куплю тут.

Читайте: Зниження акцизів на б/в авто: що зміниться для українців

Не везуть… А ціни на б/в авто в Україні вже впали за 2 роки.

І причиною тому не закон про пільговий акциз, а зубожіння людей, подорожчання палива, ввезення “кримських” і “віджатих” на Сході авто, масовий імпорт авто на іноземній реєстрації, здешевлення нових авто(в $) і тд., – написав Назаренко.

Як повідомлялося, українські митники нараховують податки на ввезені авто, не враховуючи офіційну суму, зазначену в договорі купівлі-продажу, ні фактичний стан авто.

Завантаження...
Завантаження...
Завантаження...

Вгору Вгору
Вверх