PHNjcmlwdCBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1pZD0iMTMxOSIgZGF0YS1vdXRzdHJlYW0tZm9ybWF0PSJmdWxsc2NyZWVuIiBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1zaXRlX2lkPSJGYWt0eV9GdWxsc2NyZWVuIiBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1jb250ZW50X2lkPSJmYWt0eS5pY3R2LnVhIiBzcmM9Ii8vcGxheWVyLnZlcnRhbWVkaWEuY29tL291dHN0cmVhbS11bml0LzIuMDEvb3V0c3RyZWFtLXVuaXQubWluLmpzIj48L3NjcmlwdD4=

Глава Укравтодору намацав “дно” українських доріг

Державне агентство автомобільних доріг України оцінює ситуацію з ямами на дорогах країни як найгіршу за останній час.

Другим фактором, за його словами, що впливає на ситуацію, безпосередньо в поточному і в попередні роки, були погодні умови: температура повітря за зиму переходила через нуль 53 рази.

– Кожен, хто вчив у школі фізику, розуміє, що відбувається з водою за зміни температур і як це руйнує дороги. У Польщі – такі ж погодні умови, просто там дороги в кращому стані, а ремонти проходять із застосуванням новітніх технологій. У цьому році ми маємо більше 12 млн кв. м ям на дорогах. Експерти припускають збільшення обсягу ямковості протягом весни до 18 млн кв. м. Коштів на сьогоднішній день нам вистачає на 6 млн кв. м. У випадку додаткового фінансування у розмірі 1 млрд грн – загалом вистачить на 8 млн кв. м. Таким чином, мінімум 4 млн кв. м ям залишаться, – зазначив Новак, пише Інтерфакс-Україна.

Читайте: Підготувати авто до весни: коли міняти гуму та ще 7 порад

Він не виключив, що в наступному році ситуація може і погіршитися.

Нагадаємо, колишній заступник міністра інфраструктури України Олександр Кава розповів Фактам ICTV, чи зміниться кардинально ситуація з якістю доріг в Україні в 2017 році.

Завантаження...
Завантаження...
Завантаження...

Вгору Вгору
Вверх