PHNjcmlwdCBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1pZD0iMTMxOSIgZGF0YS1vdXRzdHJlYW0tZm9ybWF0PSJmdWxsc2NyZWVuIiBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1zaXRlX2lkPSJGYWt0eV9GdWxsc2NyZWVuIiBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1jb250ZW50X2lkPSJmYWt0eS5pY3R2LnVhIiBzcmM9Ii8vcGxheWVyLnZlcnRhbWVkaWEuY29tL291dHN0cmVhbS11bml0LzIuMDEvb3V0c3RyZWFtLXVuaXQubWluLmpzIj48L3NjcmlwdD4=

Тест-драйв Nissan X-Trail: економлячи на паливі

Факти ICTV провели тест-драйв Nissan X-Trail з дизельним двигуном 1,6 л, варіатором і приводом на передні колеса – кроссовера адаптованого під місто.

Nissan X-Trail останньої генерації дебютував у 2013 році на автосалоні у Франкфурті. Цей кросовер побудований на модульній платформі CMF, розробленої в тому ж році Альянсом Renault-Nissan. На цій же платформі також і Nissan Qashqai і Renault Kadjar, які раніше побували на тест-драйві Факти ICTV.

Nissan X-Trail пропонується в Україні з двома варіантами бензинового двигуна (2,0 л і 2,5 л) і одним дизельним (1,6 л). Також, є можливість вибору між передньопривідним (2WD) і повнопривідним (4WD) варіантом кросовера. В залежності від варіанту двигуна і приводу, на вибір є дві коробки перемикання передач – варіатор X-tronic CVT і механічна КПП.

Ціни на базову версію Nissan X-Trail (2,0 л/2WD/МКПП) стартують з позначки близько $22 тис.

Максимальна комплектація Nissan X-Trail (2,5 л/4WD/X-tronic CVT) обійдеться приблизно в $36 тис.

На тест-драйв Фактам ICTV потрапив Nissan X-Trail з дизельним двигуном 1,6 л і потужністю 130 л. с/макс. обертовим моментом 320 Нм, варіатором X-tronic CVT, переднім приводом і в максимальній комплектації Style&Navi. Орієнтовна вартість цієї версії $34 тис.

Дизайн

Дизайн Nissan X-Trail не відрізняється надлишковою вишуканістю і екстраординарними рішеннями, але в ньому чітко проглядається спорідненість з Nissan Qashqai.

Nissan X-Trail досить масивний з вигляду і, з першого погляду, здається, що, напевно, виникнуть деякі питання з паркуванням, але про це трохи пізніше.

Якщо б мені поставили запитання, з якою людиною за зовнішніми ознаками у мене асоціюється Nissan X-Trail, то я б відразу уявив би чоловіка років сорока, з парою дітей і чітко спланованим графіком на тиждень.

Nissan X-Trail – стриманий, солідний, стильний, і швидше за все чоловічий кросовер. Звичайно ж, все залежить від особистих уподобань, і всі ми знаємо, що “на смак та колір, всі олівці різні”. 😉

Салон

Доступ в салон забезпечує система безключового доступу, яка дозволяє, не дістаючи ключ з кишені відкрити автомобіль за допомогою кнопок на ручках передніх дверей і завести автомобіль кнопкою праворуч від керма.

Посадка водія досить комфортна, крісло оснащене електрорегулюваннями та має хорошу бічну підтримку.

У салоні проглядаються ті ж матеріали і елементи, що й у Nissan Qashqai. Панель приладів і бортовий комп’ютер, який розташовується між “колодязів”, зчитуються легко і без ускладнень.

До речі, світлі матеріали в салоні і багажнику – не найоптимальніший вибір для наших кліматичних умов, але судячи з чималого пробігу тестового авто (близько 25 тис. км), можемо сказати, що особливого забруднення оббивки і салону немає.

Мультимедійна система NissanConnect з 7-дюймовим екраном досить інформативна і ергономічна. На цей екран виводиться зображення з камери заднього виду, навігації та дані медіа. NissanConnect легко знаходить спільну мову зі смартфонами, що дозволяє підключати телефон по Bluetooth для розмов.

Також є можливість підключення через USB порт і роз’єм AUX. Сенсорний дисплей швидкий і в роботі не “пригальмовує”,  іноді із зволіканнями працюють хіба що карти навігації. Звучання аудіосистеми, в яку входить 6 динаміків, досить якісне, але особливо виділити нічого.

Читайте: Тест-драйв Renault Duster: універсальний солдат

Під блоком мультимедіа розташовується блок управління двозонним клімат-контролем.

На якість матеріалів особливих нарікань немає, але після майже 25 тис. км журналістських тест-драйвів, в салоні з’явилися деякі деренчання від панелі приладів, які зникали після класичного постукування долонею, за старим дідівським методом 🙂

Як і до Qashqai, до X-Trail є питання з приводу практичності лакованого пластика навколо мультимедійної системи і важеля КПП. Можемо сказати, що на ньому дуже чітко виділяються сліди від дотиків та осідає пил, але видимих подряпин і потертостей ми не виявили.

Що стосується заднього ряду сидінь, то тут і криються основні відмінності від “братів” за модульною системою. Для задніх пасажирів не просто відведено достатньо місця, а і надана можливість повздовжнього регулювання сидіння і кута нахилу спинки. Крім цього, є великий підлокітник з підстаканниками, за яким знаходиться тунель в багажне відділення. Простору більш ніж достатньо, а доповнює все це панорамний дах зі зсувним люком.

Багажник об’ємом 550 л оснащений фальшпідлогою, яка складається з двох окремих частин. За допомогою знімних панелей багажник можна трансформувати і розділити на кілька рівнів. Під фальшпідлогою у Nissan X-Trail знаходиться повнорозмірна “запаска”.

Крім цього, є зсувна поличка, яка дозволяє ізолювати багажне відділення від салону. Задній ряд сидінь можна скласти в рівну підлогу і отримати величезний вантажний відсік для транспортування габаритних вантажів об’ємом 1982 л.

Крім усього іншого, задні двері оснащені електроприводом, що спрощує процес відкриття та закриття. Відкрити/закрити багажник можна за допомогою ключа, кнопки в салоні і сенсора на дверцятах, який реагує на ключ від автомобіля.

Можливість трансформації заднього ряду сидінь і функціонал багажного відділення, роблять Nissan X-Trail “універсальним бійцем”, який послужить хорошим помічником для сім’ї.

Місто

Nissan X-Trail з дизельним двигуном 1,6 л, варіатором і приводом на передні колеса – кросовер, який примусово адаптували і привчили до міста. Чесно кажучи, спочатку у мене виникали сумніви щодо ефективності такого компонування автомобіля, але я помилявся. Потрібно віддати належне інженерам Nissan і можна сміливо говорити, що така варіація кросовера не тільки має місце бути, а і є досить ефективною.

Двигуна достатньо для виконання необхідних маневрів у місті, але обсяг мотора і вага автомобіля в 1,5 т дають про себе знати. Хоча, чесно кажучи, брак потужності в місті майже не відчувається, але все залежить від манери водіння. Звичайно, 2,5 л бензиновий двигун буде куди більш вертким і динамічним, але це вже зовсім інша історія.

Варіатор X-tronic CVT працює з двигуном злагоджено, але деколи з невеликими зволіканнями.

Кліренсу 210 мм вистачає для пересіченої місцевості та міських перешкод у вигляді сніжних горбів і бордюр. З таким дорожнім просвітом можна спокійно з’їжджати з асфальту, навіть без повного приводу, у міру розумного звичайно.

Читайте:  Тест-драйв Peugeot 208: перевірено містом

Витрати палива в місті, через відсутність повного приводу, відверто порадували – 6,8 л! Автомобіль також оснащений системою Start/Stop, що самостійно глушить і запускає двигун під час тривалих зупинок, що позитивно позначається на витраті палива.

Тестовий Nissan X-Trail був оснащений цілим рядом допоміжних систем, що входять в комплекс Safety Shield. А тепер докладніше про ці системи.

З паркуванням 4,6-метрового Nissan X-Trail допомагає система кругового огляду 360 і датчики, які дозволяють вмістити масивний автомобіль навіть на найбільш щільній парковці. В доповнення до цього є система виявлення рухомих об’єктів (MOD), яка під час користування круговим оглядом реагує на рухомі об’єкти в зоні видимості камер і сигналізує про це водієві.

Також є система моніторингу “мертвих зон”, яка допомагає не прогавити перешкоду в “сліпій зоні” і подає світловий, а в разі ігнорування, і звуковий сигнали.

У додаток до всього є і система контролю смуги руху, яка допомагає тримати обрану смугу і при ненавмисному з’їзд зі смуги сигналізує про це водієві.

Набір таких систем дозволяє більш впевнено почувати себе на дорозі, але не варто розслаблятися, адже керує основним процесом все одно водій.

Що стосується підвіски, то вона відмінно справляється з українським, що зійшов разом зі снігом, асфальтом. На Nissan X-Trail не страшно потрапляти в ями, а стики і нерівності він особливо не помічає. Це +100 в карму розробникам X-Trail.

Траса

Виїхавши на “велику дорогу” на Nissan X-Trail відчуваєш себе капітаном корабля, який нікуди не поспішає, в хорошому сенсі, а не тому що їхати швидко не може. 🙂 Збалансований режим руху на круїз-контролі, зі швидкістю 90-110 км/год – це його.

Витрати палива в таких умовах падають нижче позначки 6 л/100 км, що безсумнівно радує. При цьому, в салоні четверо дорослих, які абсолютно комфортно почувають себе після 500 км розбитих ділянок Одеської траси і сільських доріг Київської області. Є один момент – шумоізоляція. Все-таки лунають в салоні непотрібні звуки з вулиці, хоча це не критично і на загальному рівні комфорту особливо не позначається.

Читайте:  Тест-драйв Nissan Sentra: перевірка українськими дорогами

Підсумки

Nissan X-Trail з 1,6 л з “дизелем”, варіатором і переднім приводом – відмінний сімейний автомобіль, в якому вдалося “схрестити” кросовер, помірну динаміку мотора, низькі витрати палива, величезний багажник і просторий функціональний салон.

Nissan X-Trail підкуповує наявністю різних варіантів двигуна і приводу на всі випадки життя. При цьому різниця між базовою і максимальною версією складає близько $14 тис., що дозволяє підігнати авто під різний бюджет.

Виходячи з ваших потреб ви можете обирати між сімейною, динамічною і позашляховою модифікацією Nissan X-Trail.

Якщо вам потрібно більше динаміки та драйву, то версії з бензиновими двигунами 2,0 л і 2,5 л вам у допомогу. Потрібні позашляхові якості? Версії на повному приводі доступні з усіма варіантами мотора, але витрата палива вже не буде такою привабливою. Тож, вибір за вами!

Тест-драйв Nissan X-Trail: економлячи на паливі / 16 фотографий

Олесь Куниця.

Завантаження...
Завантаження...
Завантаження...

Вгору Вгору
Вверх