PHNjcmlwdCBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1pZD0iMTMxOSIgZGF0YS1vdXRzdHJlYW0tZm9ybWF0PSJmdWxsc2NyZWVuIiBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1zaXRlX2lkPSJGYWt0eV9GdWxsc2NyZWVuIiBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1jb250ZW50X2lkPSJmYWt0eS5pY3R2LnVhIiBzcmM9Ii8vcGxheWVyLnZlcnRhbWVkaWEuY29tL291dHN0cmVhbS11bml0LzIuMDEvb3V0c3RyZWFtLXVuaXQubWluLmpzIj48L3NjcmlwdD4=

Найбільш “злісний” Mercedes-Benz G-Class

Позашляховик Mercedes-Benz G500 4×4² отримав масивні доопрацювання обвісу кузова руками дизайнера зі США Mo Aoun.

Позашляховику дизайнер додав силові бампери з лебідкою, зовнішній каркас безпеки, багажник на дах зі світлодіодною “люстрою”, а також “зубасті” покришки для бездоріжжя. На даний момент проект є лише фантазією дизайнера і навряд чи буде реалізований, пише Motor.ru.

Читайте: Презентація BMW X3 2018: виріс і “зарядився”

Серійний Mercedes-Benz G500 4×4² – це портальні мости, три диференціала, що блокуються, 450-міліметровий дорожній просвіт, 22-дюймові колеса і 422-сильна твін-турбо “вісімка” об’ємом чотири літри. Майже тритонний автомобіль може набирати “сотню” за шість секунд. Максимальна швидкість обмежена електронікою на 210 кілометрах на годину. Заявлена витрата палива – 23 літри на сто кілометрів пробігу в змішаному циклі.

Нагадаємо, тюнінг-ательє Mansory представила доопрацьований Mercedes-AMG GLS63.

Завантаження...
Завантаження...
Завантаження...

Вгору Вгору
Вверх