PHNjcmlwdCBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1pZD0iMTMxOSIgZGF0YS1vdXRzdHJlYW0tZm9ybWF0PSJmdWxsc2NyZWVuIiBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1zaXRlX2lkPSJGYWt0eV9GdWxsc2NyZWVuIiBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1jb250ZW50X2lkPSJmYWt0eS5pY3R2LnVhIiBzcmM9Ii8vcGxheWVyLnZlcnRhbWVkaWEuY29tL291dHN0cmVhbS11bml0LzIuMDEvb3V0c3RyZWFtLXVuaXQubWluLmpzIj48L3NjcmlwdD4=

Вантажівкам “пришиють” роги від тролейбуса

Компанія Siemens створить у Німеччині дорогу з контактною мережею, призначеною для зарядки електричних вантажівок на ходу.

10 кілометрів такої дороги в Німеччині планують побудувати у 2018 році, пише Аvtoblog.

Ідея полягає у використанні підвісної контактної мережі, схожої на ту, що встановлюється для пересування тролейбусів. Вантажівки з гібридною або електричною установками при цьому теж повинні бути оснащені спеціальними підйомними штангами для підключення.

Подібні дороги вже тестують у Швеції, а в 2014 році система з’явилася в США.

Читайте: Онлайн-тест на знання правил дорожнього руху

До слова, на перших етапах проект серйозно не зможе вплинути на вантажоперевезення, оскільки протяжність мережі не дозволить істотно підзарядити вантажівки. Однак якщо програма буде ефективною, довжину контактної мережі можуть збільшити, а Siemens отримає контракти на будівництво eHighway на інших трасах країни.

Раніше у Франції відкрили перший кілометр дороги майбутнього, вартістю €2000-2500 за квадратний метр.

Завантаження...
Завантаження...
Завантаження...

Вгору Вгору
Вверх