PHNjcmlwdCBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1pZD0iMTMxOSIgZGF0YS1vdXRzdHJlYW0tZm9ybWF0PSJmdWxsc2NyZWVuIiBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1zaXRlX2lkPSJGYWt0eV9GdWxsc2NyZWVuIiBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1jb250ZW50X2lkPSJmYWt0eS5pY3R2LnVhIiBzcmM9Ii8vcGxheWVyLnZlcnRhbWVkaWEuY29tL291dHN0cmVhbS11bml0LzIuMDEvb3V0c3RyZWFtLXVuaXQubWluLmpzIj48L3NjcmlwdD4=

Тест-драйв Infiniti QX60: яхта на колесах

На тест-драйв до Фактів ICTV потрапила версія Infiniti QX60 з двигуном 3,5 л, коробкою передач Xtronic CVT, повним приводом і в максимальній комплектації Hi-tech.

Оновлений кросовер Infiniti QX60 дебютував в 2016 році, а його дорестайлінгова версія з’явилася на світ в 2012 році під назвою JX, яку незабаром змінили на нинішню в зв’язку зі зміною назв всього модельного ряду.

В Україні семимісний кросовер Infiniti QX60 пропонується з двома варіантами силових установок.

Перший варіант – 3,5-літровий бензиновий двигун V6, потужністю 262 к.с. і максимальним обертовим моментом 334 Нм.

Ціни на таку версію в базовій комплектації стартують з позначки близько $ 57 тис.

Другий варіант – 2,5-літровий бензиновий 4-циліндровий двигун з гібридною технологією “Infiniti direct response hybrid”, потужністю 231 к.с. і максимальним обертовим моментом 330 Нм.

Ціни на таку версію в базовій комплектації стартують з позначки близько $ 56 тис.

Обидва двигуни комплектуються безступінчастою коробкою перемикання передач Xtronic CVT і виключно повним приводом All-mode 4WD.

На тест-драйв Фактам ICTV потрапила версія Infiniti QX60 з двигуном 3,5 л, коробкою передач Xtronic CVT, повним приводом All-mode 4WD і в максимальній комплектації Hi-tech.

Ціна тестового автомобіля становить близько $ 68 тис.

ДИЗАЙН

Зовнішній вигляд Infiniti QX60 солідний, стриманий, але в той же час пафосний і в усьому тут читається преміальність.

Плавні м’язисті форми кросовера і благородний білий колір виділяють його на дорозі, в потоці машин він користується авторитетом, його завжди пропускають навіть автомобілі рівнем вище.

Загалом, виглядає він дорого і красиво – все, як годиться в преміальному сегменті.

САЛОН

У салоні все не менш дорого і красиво. Ви не знайдете тут дешевого пластику й інших грішків, пов’язаних з дешевизною матеріалів, як би ви не старалися. Шкіра, м’який пластик і дерево – все зібрано і підігнано якісно. Сидіння виконані з перфорованої шкіри зі світлою строчкою по кантику. На підлокітнику, кермі і картах дверей також присутня шкіра.

Читайте: Тест-драйв Renault Duster: універсальний солдат

Салон просторий, місця спереду для водія і пасажира вдосталь, для того щоб влаштуватися комфортно і насолоджуватися поїздкою.

Сидіння водія оснащене регулюваннями у восьми напрямках в базі, а в нашій комплектації ще було й регулювання поперекової опори в двох напрямках. Сидіння переднього пасажира оснащене регулюваннями в шести напрямках.

Обидва передніх сидіння, як і кермо, оснащені електроприводом. Крісла зручні, з хорошою бічною підтримкою, навіть для худорлявих. Є підігрів і вентиляція передніх сидінь, а також підігрів керма.

Щиток приладів простий не перевантажений інформацією і з приємною білою підсвіткою. 

На кермі і зліва під кермом досить багато кнопок для управління різними системами. До такої кількості елементів управління доводиться звикати, адже запам’ятати розташування всього і відразу складно. До роботи згаданих систем повернемося трохи пізніше.

Та ж ситуація і з центральною консоллю – безліч кнопок. Вгорі розташований 8-ми дюймовий кольоровий сенсорний дисплей, яким також можна керувати за допомогою круглого джойстика по центру.

На дисплей виводиться зображення камер, системи мультимедіа, навігація тощо. Сенсор працює, не зі швидкістю світла, але нормально. Зазвичай, як і в багатьох автомобілях, система підтуплює на картах навігації, але не критично.

Сам навігатор трохи відрізняється від звичних нам онлайн навігаторів на смартфонах.

У тестовому Infiniti QX60 встановлена ​​аудіосистема BOSE 5.1 ​​Surround Sound з сабвуфером. Звучить вражаюче.

До системи можна підключити телефон за допомогою Bluetooth або через кабель. Зі смартфона можна програвати музику, безпечно говорити по телефону, не відволікаючись від дороги і просто заряджати батарею від USB.

Багато виробників вже перенесли управління практично всіма системами виключно на сенсорні дисплеї, але в Infiniti QX60 все ще дублюється і кнопковими елементами. Справедливості заради, всі ці кнопки і важелі виконані якісно.

Є в Infiniti QX60 ще деякі моменти, від яких багато виробників вже встигли відмовитися, як наприклад вбудований DVD плеєр. Також, як на мене, простовато виглядають і дисплеї, вбудовані в підголовники передніх сидінь, в комплект до яких йдуть навушники і пульт управління.

Спереду є великий підлокітник, який складається з двох відсіків. У верхньому зручно зберігати гаманець, дріб’язок та інше, а ось у великий вже можна помістити багато всього за бажанням. В підлокітник виведені роз’єми аудіо і один USB вихід.

Сьогодні практично у кожного є смартфон, який час від часу потрібно заряджати і з одним входом USB в далекій дорозі доведеться туго. Я б додав, як мінімум ще парочку портів для пасажирів ззаду.

З організацією простору спереду проблем немає. Є підстаканники, окрема ніша під телефон, кишені в картах дверей, великий “бардачок” на кілька відсіків і вищезгаданий підлокітник.

Все розташовано на зручній відстані, відповідних форм і розмірів і в достатній кількості. Також, хотілося б відзначити центральну консоль, яка за рахунок випуклої форми розташована близько від водія і до кнопок тягнутися непотрібно.

У зручному місці знаходиться і кнопка “аварійки”, яку у нас часто використовують на дорозі, як “дякую”.

Переходимо на другий ряд. Тут у Infiniti QX60 також є чим похвалитися: є регулювання кута нахилу спинки, поздовжнє регулювання сидінь, окремий блок управління клімат-контролем, підлокітник з підстаканниками, підігрів сидінь, розетка на 120V під американський штекер, екрани в підголівниках і рівна підлога для пасажира посередині.

Що тут додати ще? За більш ніж 500 км шляху я не почув ні слова критики щодо комфорту для пасажирів. Замість USB виходів для зарядок позаду я використовував розетку під американський штекер, благо перехідник був. 

Третій ряд сидінь, як практично і на всіх семимісних кросоверах, швидше призначений для поїздок на короткі відстані. “У тісноті, але в Infiniti” – фраза, яка ідеально характеризує третій ряд. До речі, у третього ряду також є підстаканники і окремі повітроводи.

Об’єм багажника варіюється в залежності від посадочних місць, а п’яті дверцята оснащені електроприводом.

Об’єм багажника

  • З розкладеними 2 і 3 рядами сидінь 447 л
  • Зі складеним 3 рядом сидінь 1 155 л
  • Зі складеними 2 і 3 рядами сидінь 2166 л

Під фальшпідлогою знаходиться сабвуфер і невелика ніша, а із зовнішнього боку під багажником кріпиться запаска.

МІСТО

Розміри, об’єм двигуна, 6 пасажирських місць і деякі дрібниці в салоні, видають орієнтованість цієї моделі на ринок США.

Габаритні розміри:

  • Довжина 2900 мм
  • Ширина 5093 мм
  • Висота 1960 мм
  • Ширина передньої / задньої колії 1670 мм
  • Кліренс 187 мм

3,5 літровий двигун і коробка передач CVT в Infiniti QX60 працюють злагоджено, і що найприємніше, без зайвих вібрацій і шуму. Двигун видає лише приємне гарчання, яке так і провокує продавити педаль газу ще. Динаміки хоч відбавляй, не дивлячись на розміри і чималу вагу (близько 2 т).

У Infiniti QX60 є кілька режимів руху: ECO, SPORT, SNOW і STANDART.

SPORT, SNOW і STANDART не потребують особливого представлення і їх назви говорять самі за себе, а ось про ECO трохи докладніше. Звичайно, маючи під капотом V6 з об’ємом 3,5 л про економію особливо говорити не доводиться, але все ж.

В цьому режимі педаль газу стає двоступеневою, і як би обмежує натискання, але якщо докласти зусилля, то педаль продавлюється на другу сходинку, яка вже більш жваво реагує на натискання. Це дозволяє трохи заощадити палива і втихомирити норовистий двигун. До режиму ECO потрібно звикати, я за тиждень тест-драйву так і не звик.

Що стосується витрати палива, то за більш ніж 700 км пробігу по місту і трасі, середній показник витрати палива склав 13,2 л на 100 км. Як на мене, то цілком нормально для таких об’ємів і потужностей. “Американський апетит”, як не як, дає про себе знати.

Підвіска і рульове управління на високому рівні. Підвіска в міру м’яка, українські ями і вибоїни на комфорт в салоні не впливають. Керму вистачає різкості та інформативності.

З паркуванням цього “сумо” допомагає система кругового огляду, яка тут дуже навіть до речі. Є тут і своя родзинка – система Backup Collision Prevention. Ця система активується при русі заднім ходом і, виявивши перешкоду, починає пригальмовувати автомобіль. Це може бути, як статична перешкода у вигляді стовпа, так і рухомий об’єкт. Система сприяє більш безпечному паркуванню та виїзду з парковок.

Кліренсу 187 мм достатньо для бордюру, а взимку допоможе система повного приводу All-mode 4WD, яка автоматично розподіляє до 50% потужності на задню вісь в разі потреби. Звичайно, місити болото Infiniti QX60 не призначений, але підстрахувати на слизькій дорозі і за містом він зможе без проблем.

ТРАСА

На широкій дорозі Infiniti QX60 відчуває себе не менш впевнено, ніж в місті, тут йому навіть комфортніше ніж на тісних вуличках. Запасу потужності вистачає для маневрів і навіть найменших сумнівів у можливостях Infiniti QX60 при обгоні не виникає.

Infiniti QX60 однаково добре почувається на трасі і на сільських дорогах. Витрати палива, самі розумієте, низьким тут бути не можуть. В далеких поїздках це компенсується високим рівнем комфорту, як водія, так і пасажирів.

Крім комфорту і динаміки у Infiniti QX60 є чим похвалитися в безпеці і в допоміжних системах.

Комплекс систем Safety Shield, який активується однією кнопкою на кермовому колесі, допомагає більш впевнено і надійно відчувати себе в ролі пілота Infiniti QX60.

Система Lane Departure Prevention (LDP) стежить за смугою руху і сигналізує водієві про ненавмисний наїзд на розділову смугу, а якщо водій ігнорує сигнал, то система підрулюючи допомагає повернути автомобіль в свою смугу.

Система Blind Spot Warning (BSW/BSI) стежить за мертвими зонами і завдяки їй ви отримуєте сигнал про наявність об’єктів в невидимих ​​для водія зонах, що спрощує маневри.

Система Distance Control Assist (DCA) стежить за дистанцією до автомобіля попереду і при зближенні сигналізує, а при необхідності і пригальмовує автомобіль. Під час різкого зближення повністю зупинитися автомобілю допомагає система екстреного гальмування Intelligent Brake Assist.

Читайте:  Тест-драйв Nissan Sentra: перевірка українськими дорогами

Також, похвали заслуговує і активний круїз-контроль, який крім підтримки заданої швидкості здатний підхопити швидкість автомобіля, що їде перед вами і рухатися за ним на заданій вами відстані і навіть повністю автономно зупинитися.

Таким чином, ця система корисна не тільки за містом, де зазвичай використовують круїз-контроль, а й в міському щільному потоці.

ПІДСУМОК

Відчуття управління дорогою яхтою не покидало мене весь тест-драйв Infiniti QX60. Шість пасажирських місць дозволяють вмістити туди велику компанію, або дві сім’ї і вирушити в далекий круїз з відмінним комфортом.

Є деякі моменти, в яких конкуренти вже пішли вперед – система мультимедіа і кнопкове управління. Зате Infiniti QX60 хороший в плані комфорту і вдосталь напханий інтелектуальними допоміжними системами.

Як і яхта, Infiniti QX60 відчуває себе більш впевнено “у відкритому морі”, на трасі, іншими словами. У місті американському здорованю іноді тісно. Порівнювати зі спортивними суперкарами Infiniti QX60 сенсу немає, він все ж більше для комфорту. Infiniti QX60 привертає увагу на вулицях і виглядає дорого.

Наш вирок – комфортна сімейна яхта, з розкішним дизайном і за привабливу ціну в преміум сегменті.

Олесь Куниця.

Завантаження...
Завантаження...
Завантаження...

Вгору Вгору
Вверх