PHNjcmlwdCBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1pZD0iMTMxOSIgZGF0YS1vdXRzdHJlYW0tZm9ybWF0PSJmdWxsc2NyZWVuIiBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1zaXRlX2lkPSJGYWt0eV9GdWxsc2NyZWVuIiBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1jb250ZW50X2lkPSJmYWt0eS5pY3R2LnVhIiBzcmM9Ii8vcGxheWVyLnZlcnRhbWVkaWEuY29tL291dHN0cmVhbS11bml0LzIuMDEvb3V0c3RyZWFtLXVuaXQubWluLmpzIj48L3NjcmlwdD4=

Нововведення UBER: безкоштовних хвилин для запізнення стане менше

Сервіс для виклику таксі Uber скоротив кількість безкоштовних хвилин для очікування пасажира з 5 до 2-х.

Про це йдеться в блозі компанії.

– Через 2 хвилини після прибуття водія для пасажира починає нараховуватися плата за кожну хвилину очікування, поки водій чекає на початок поїздки, – говориться у повідомленні.

Читайте: Uber підвищив тарифи і ввів похвилинну оплату в Україні

Також скасувати своє замовлення треба встигнути за 2 хвилини.

Користувачі сервісом повідомляють, що хвилина затримки коштує близько 2 гривень, а штраф за несвоєчасне скасування близько 25 гривень. Проте на офіційному сайті немає інформації щодо штрафів.

Водночас у додатку в тестовому режимі компанія запустила чат, який покликаний замінити телефонні розмови. І водію, і пасажирові буде показуватись статус повідомлень – чи вони доставлені та чи прочитані.

Нові правила стосуються і водіїв. Наприклад, вони тепер можуть вказувати час та бажаний пункт призначення після поїздки.

Нагадаємо, що 25 вересня Uber підвищив тарифи на поїздки з uberX у Києві, щоб привернути більше водіїв до співпраці з компанією.

Завантаження...
Завантаження...
Завантаження...

Вгору Вгору
Вверх