PHNjcmlwdCBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1pZD0iMTMxOSIgZGF0YS1vdXRzdHJlYW0tZm9ybWF0PSJmdWxsc2NyZWVuIiBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1zaXRlX2lkPSJGYWt0eV9GdWxsc2NyZWVuIiBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1jb250ZW50X2lkPSJmYWt0eS5pY3R2LnVhIiBzcmM9Ii8vcGxheWVyLnZlcnRhbWVkaWEuY29tL291dHN0cmVhbS11bml0LzIuMDEvb3V0c3RyZWFtLXVuaXQubWluLmpzIj48L3NjcmlwdD4=

Тест-драйв Renault Megane: доступний седан?

Модель Renault Megane четвертого покоління в кузові седан прийшла на зміну моделі Renault Fluence в липні 2016 року.

Модель Renault Megane четвертого покоління в кузові седан прийшла на зміну моделі Renault Fluence в липні 2016 року.

В Україні ця модель пропонується на вибір з двома бензиновими (Energy TCE 130 і SCe 115) двигунами і одним дизельним (Energy dCi110).

Бензиновий 1,2 л двигун Energy TCE 130 потужністю 130 к.с ./205 Нм комплектується виключно 7-ступінчастою роботизованою КПП EDC.

Бензиновий 1,6 л двигун SCe 115 потужністю 115 к.с./ 156 Нм комплектується 5-ти ступінчастою МКПП або безступінчатим варіатором CVT.

Дизельний 1,5 л двигун Energy dCi110 пропонується на вибір з 6-ступінчастою роботизованою КПП EDC (потужність двигуна 110 к.с./260Нм) або з 6-ти ступінчастою МКПП (потужність двигуна 110 к.с ./250Нм).

Ціна на Renault Megane Sedan в початковій комплектації Life з бензиновим 1,6 л двигуном і 5-ступінчастою МКПП становить приблизно $ 17,5 тис.

Ціна на Renault Megane Sedan в максимальній комплектації Intense з дизельним 1,5 л двигуном і 6-ступінчастою роботизованою КПП EDC становить приблизно $ 23,5 тис.

На тест-драйв до Фактам ICTV потрапила саме така, максимальна версія Renault Megane Sedan та ще й з додатковим обладнанням.

Дизайн

Солідний зовнішній вигляд седана підкреслює передня світлодіодна оптика та задні ліхтарі LED, які заступають аж на кришку багажника.

Renault Megane Sedan виглядає стильно, сучасно та, безперечно, володар певного французького шарму. 

Салон

Інтер’єр Renault Megane Sedan виглядає не менш сучасно і привабливо, ніж дизайн зовні.

Матеріали підігнані якісно, вони приємні на дотик і не викликають ніяких питань.

Кермо зручної форми, оздоблене шкірою і оснащене функцією підігріву, що особливо актуально з приходом осінньої прохолоди. Рульове колесо не перевантажене кнопками, все досить зрозуміло і зручно в користуванні.

На кермо винесене управління круїз-контролем і телефоном. Під кермом є окремий важіль для управління системою мультимедіа, що по-своєму зручно, хоч і звикати потрібно.

Читайте: Тест-драйв Renault Duster: універсальний солдат

Регулювання керма по висоті і по вильоту є, але механічне, як і регулювання сидінь.

До речі, сидіння водія оснащене функцією масажу з кількома режимами. На перший погляд необов’язкова опція виявилась дуже потрібною, і це особливо відчувається в далеких поїздках, під час яких втомлюється спина. 

Також є і регулювання поперекового підпору. Самі сидіння зручної форми і у них однаково комфортно почувають себе і великі чоловіки, і тендітні дівчата. Бокова підтримка яскраво виражена, що дозволяє комфортно відчувати себе і не “бовтатися” у кріслі на поворотах. Сидіння виконані зі шкіри, але з текстильними вставками на стиках.
Читайте: Тест-драйв Infiniti QX60: яхта на колесах Перший тест-драйв нової Tesla Model 3 Тест-драйв Renault Trafic: пасажири чи вантаж?
Що стосується місця над головою, то із ростом 1,87 м іноді відчуваєш певний дискомфорт від того, що від голови до стелі зовсім небагато місця. Місце є, але хотілося би трохи більше простору над головою. 

На центральній консолі є ніша для телефону, а також відсік з двома підстаканниками, який також можна використовувати для зберігання підручних предметів завдяки його трансформації.

Також є ніша в підлокітнику та бардачок на кілька відсіків. Підлокітник регулюється по вильоту. Для водія є ніша для води в дверній карті, куди спокійно входить 1,5 л пляшка.

На центральній панелі розміщений сенсорний дисплей мультимедійної системи Rlink2 діагоналлю 8,7 дюйма. З цього “планшета” здійснюється управління більшістю функцій автомобіля.

Працює все за принципом смартфона, точніше планшета. Є можливість виносити кілька вікон на екран, компонувати мультимедіа з картою, годинником тощо. У цьому плані все зручно.

На дисплей виводиться карта навігації, зображення камери заднього виду, датчиків системи парктроників і багато іншого. У ніші під дисплеєм знаходяться 2 роз’єми USB, AUX і слот під карту SD. Для якісного звуку в Renault Megane Sedan встановлено 4 низькочастотних і 4 високочастотних динаміка. Загалом, надприродного звучання вони не видають, але грають на рівні.

Навігація досить проста у використанні, дає зрозумілі додаткові підказки на щитку приладів та не губиться навіть у маленьких містах. З телефоном система “дружить”, все дуже просто синхронізується і зручно в користуванні.

У Renault Megane Sedan є можливість змінити колір підсвічування салону та оформлення панелі приладів, а також центрального дисплею. Всього є 5 кольорів на вибір.

Крім цього, є можливість вибору візуального оформлення панелі приладів з чотирьох можливих.

Планшет – це звичайно круто, але ось на ходу на наших дорогах гортати меню, в пошуках включення або відключення чогось, часом, буває складно. За тиждень мені також не вдалося знайти оптимального режиму яскравості дисплея, при якому він би не тьмянів вдень та не сліпив вночі. Так, є можливість регулювання яскравості зі зміною режиму зовнішнього освітлення, але мені все одно завжди доводилося вносити коригування …

Для пасажирів другого ряду є відкидний підлокітник, кишені в передніх сидіннях та картах дверей, окремі повітроводи і розетка на 12V. Тут все без надмірностей, втрьох на далеку дистанцію, як і в більшості седанів, буде їхати не дуже комфортно. Удвох – те, що треба. 

Та ж ситуація з висотою стелі, що і спереду – хотілося б вище, трохи нависає “дах” над головою. Для ніг простору впритул. За сидінням водія, налаштованого під мене, (зріст 1,87 м) для мене ж у другому ряду залишалося небагато місця.

Є панорамний зсувний люк, який виглядає гарно, але краде трохи простору за рахунок вмонтованої конструкції. У комплектації без панорами, як на мене, було б просторіше.

Багажник значних розмірів – 503 л. Крім цього, спинки сидінь складаються, хоч і не в рівну підлогу. Під фальшпідлогою в багажнику знаходиться повноцінна запаска, що важливо для наших доріг. Багажник можна відкрити трьома способами: з ключа, кнопкою в салоні та помахом ноги під нижнім бампером.

Місто

Перше, про що я хочу розповісти в Renault Megane Sedan – економія. Дизельний 1,5 л двигун Energy dCi110 з “роботом” EDC демонструє реально дуже приємні цифри в місті. Я їздив в розміреному режимі, по заторам і виходило близько 4,8 л.

Двигун і коробка працюють досить злагоджено, але на невеликих швидкостях все ж відчувається, що КПП – робот, хоч і з двома зчепленнями. Присутні ривки та затримки під час перемикання, але не критичні. Варто поїздити 1-2 дні і до коробки звикаєш, а ривки самі по собі пропадають. 

У Renault Megane Sedan є кілька режимів водіння, які перемикаються кнопкою на центральній консолі – Multi-Sense.

Всього є п’ять режимів: Eco, Neutral, Comfort, Perso і Sport.

Між Eco, Neutral і Comfort різниця не дуже відчутна, але є, а ось Sport робить автомобіль набагато динамічнішим. Це відчувається і на кермі, яке стає гостріше, і на педалі газу, яка швидше реагує на натискання, і на підвісці, яка стає більш жорсткою.

Є і режим Perso, який дозволяє самостійно скорегувати перелік налаштувань під індивідуальний стиль.

Габаритні розміри:

  • Довжина 4632 мм
  • Ширина 1814 мм
  • Висота 1443 мм
  • Колісна база 2711 мм
  • Кліренс 136 мм

У місті у Renault Megane Sedan є “вороги” – високі бордюри. Кліренс седана становить 136 мм. На додаток до всього, на передньому бампері є виступи, які іноді заважають розрахувати дистанцію під час паркування біля бордюрів. 

Кліренс + форма бампера закономірно призводять до подряпин на передній “губі”. Для зручності парковки є датчики системи пактроників і камера заднього виду, які частково компенсують питання по кліренсу.

Також є паркувальний асистент, який трохи полегшує сам процес паркування, але до нього потрібно звикнути і навчитися знаходити спільну мову 🙂

На перших порах самостійне паркування у мене займало набагато менше часу ніж парковка з асистентом.

Читайте:  Тест-драйв Nissan Sentra: перевірка українськими дорогами

Для зручності в місті є асистент контролю за смугою руху і асистент контролю мертвих зон. Зараз цими системами вже нікого не здивуєш, але вони набагато спрощують життя водієві і роблять водіння більш безпечним.

Підвіска у Renault Megane Sedan комфортна, наші дороги витримує з гідністю. Кермо досить м’яке, що в місті і на малих швидкостях зручно. З додаванням швидкості кермо наливається і стає більш гострим і чутливим.

Траса

За містом “апетити” Renault Megane Sedan зменшуються та можна досягти показника 4,5 л на 100 км. У мене на трасі виходило близько 4,7 л на 100 км.

У режимі траси для більшої впевненості на обгонах я використовував режим Sport. В такому режимі, особисто мені, набагато комфортніше було виконувати швидкісні маневри. На швидкостях є деякі питання до шумоізоляції, але не критично.

Renault Megane Sedan стійкий і дорогу тримає добре. Для більшого комфорту є круїз-контроль, який спрощує далекі поїздки.

Підсумок

Седан – дуже популярний тип кузова в Україні, на відміну від Європи, де більше люблять універсали і хетчбеки. Тож, Renault Megane Sedan – наш формат.

Renault Megane Sedan має широку гаму двигунів і КПП, що дозволяє підігнати його під будь-який смак. 

Renault Megane Sedan підкуповує солідним дизайном і широким вибором опцій, які рідко зустрічаються на автомобілях подібного класу. Масаж, підігрів керма, зміна оформлення щитка приладів, різнокольорове підсвічування салону тощо. 

Є момент з висотою стелі, який може стати каменем спотикання, але це вже суто індивідуальне питання.

Зручні сидіння і якість матеріалів також йдуть в плюс французу. Є питання по зручності користування планшетом мультимедіа на ходу, хоча, можливо, потрібен час для звикання.

Якщо мета заощадити на паливі – дизель об’ємом 1,5 л за майже 1500 км пробігу по місту і трасі показав витрату 4,8 л на 100 км. Як на мене – відмінний результат для міського седана.

Ціна досить демократична, якщо врахувати кількість опцій, навіть в максимальній комплектації ($ 23,4 тис.).

У підсумку, отримуємо доступний седан не без недоліків, але з усіма сучасними функціями і системами, якими можуть похизуватися не всі представники такого класу.

Вирішувати, як завжди, вам 🙂

Олесь Куниця.

Завантаження...
Завантаження...
Завантаження...

Вгору Вгору
Вверх