PHNjcmlwdCBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1pZD0iMTMxOSIgZGF0YS1vdXRzdHJlYW0tZm9ybWF0PSJmdWxsc2NyZWVuIiBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1zaXRlX2lkPSJGYWt0eV9GdWxsc2NyZWVuIiBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1jb250ZW50X2lkPSJmYWt0eS5pY3R2LnVhIiBzcmM9Ii8vcGxheWVyLnZlcnRhbWVkaWEuY29tL291dHN0cmVhbS11bml0LzIuMDEvb3V0c3RyZWFtLXVuaXQubWluLmpzIj48L3NjcmlwdD4=

Nissan Qashqai 2018 представили в Україні

Відбулася українська прем’єра оновленого кросовера Nissan Qashqai, який дебютував на світовому ринку навесні цього року в Женеві.

Факти ICTV побували на прем’єрі і дізналися найцікавіші зміни японського кросовера.

Добре відомий нам Nissan Qashqai попереднього покоління, залишив багато позитивних вражень після тест-драйву.

Дизайн

Зовні новий Nissan Qashqai залишився упізнаваним, але дещо оновився в порівнянні з попередником.

Змінився дизайн передніх фар та задніх ліхтарів. Також новинка отримала нову фірмову решітку радіатора V-motion.

Салон

І з основних змін в салоні – трьох спицеве кермо зі зрізаною нижньою частиною та система мультимедіа.

Комплектації та ціни

У плані силових агрегатів і КПП у Nissan Qashqai особливих змін немає. На вибір доступно два бензинових двигуна і один дизельний, а також три комплектації: Visia (базова), Acenta (середня) і Tekna (максимальна).

Уже в базовій версії Nissan Qashqai отримав цілий пакет опцій: 6 подушок безпеки, ABS, ESP, система контролю тиску в шинах, круїз-контроль з обмежувачем швидкості, система допомоги на старті руху під гірку, система Start-Stop, світлодіодні ходові вогні та задні ліхтарі LED.

Бензиновий 1,2 л двигун потужністю 115 к.с. комплектується на вибір 6-ти ступінчастою МКПП або варіатором X-tronic CVT і доступний тільки в передньопривідній версії.

Мінімальна вартість такої версії в комплектації Visia і з “механікою” становить приблизно $ 20,6 тис.

Бензиновий 2,0 л двигун потужністю 144 к.с. комплектується виключно варіатором X-tronic CVT, але доступна і повнопривідна версія.

Мінімальна вартість за передньопривідну версію в комплектації Acenta складе приблизно $ 24,5 тис. За повний привід доведеться доплатити близько $ 2 тис.

Дизельний 1,6 л двигун потужністю 130 к.с. комплектується на вибір 6-ти ступінчастою МКПП або варіатором X-tronic CVT і доступний тільки в передньопривідній версії.

“Механіка” – тільки повний привід, варіатор – тільки передній привід.

Базова версія з Visia на передньому приводі з варіатором коштує близько $ 24 тис. Така ж версія, але в максимальній комплектації Tekna обійдеться приблизно на $ 7 тис. дорожче.

Перші враження

Фактам ICTV для першого знайомства дісталася версія з 1,6 л дизельним двигуном, приводом на передню вісь і варіатором X-tronic CVT. Комплектація тестового авто максимальна – Tekna.

Вартість наданого для тест-драйву автомобіля близько $ 31 тис.

Для знайомства з новинкою у нас було близько 500 км шляху на різному дорожньому покритті траси Київ-Харків і навіть невелика ділянку легкого бездоріжжя.

Що стосується руху по заміській трасі, то відразу ж звертаєш увагу на зручної форми кермо і комфортні сидіння з хорошою бічною підтримкою, які дозволяють знаходиться в дорозі тривалий час не відчуваючи особливої втоми.

Двигун доволі динамічний, на трасі не відчуваєш дискомфорту і 1,6 л під капотом вистачає. Під час обгонів є необхідний запас потужності під педаллю і при маневруванні відчуваєш себе впевнено. До варіатора зауважень також не виникло, хіба що характерний звук роботи КПП іноді надмірно чути в салоні.
Читайте: Тест-драйв Nissan Qashqai: унісекс на колесах Тест-драйв Peugeot 208: перевірено містом Тест-драйв Renault Sandero Stepway: хетчбек з амбіціями кросовера
Підвіска досить м’яка і справляється з нашими ямами без пробоїв. У той же час на “пральних дошках” автомобіль впевнено тримає дорогу, дозволяючи вам повніостю контролювати ситуацію.

Витрати палива заявлені виробником (л/100 км):

  • 4,7 л в змішаному циклі;
  • 5,3 л в місті;
  • 4,4 л на трасі.

Середні витрати в динамічному швидкісному режимі у нас склали близько 7-8 л/100 км. У спокійному режимі 100-120 км / ч безумовно можна досягти і більш приємних результатів.

Легке бездоріжжя для передньопривідного Nissan Qashqai не стало складним випробуванням. Пересічну місцевість з болотистим вологим грунтом він проходить, не без зусиль звичайно, але проходить. Кліренс в 200 мм дозволяє їздити на пікнік, але далеко від асфальту я б на ньому не віддалявся. Nissan Qashqai  – все ж міський кросовер, і призначений він більше для міського бездоріжжя у вигляді бордюр, ям і засніжених парковок і дворів.

Більш детальний огляд читайте незабаром в тест-драйві оновленого Nissan Qashqai на Факти ICTV.

Nissan Qashqai 2018 представили в Україні / 6 фотографий

Олесь Куниця.

Завантаження...
Завантаження...
Завантаження...

Вгору Вгору
Вверх