PHNjcmlwdCBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1pZD0iMTMxOSIgZGF0YS1vdXRzdHJlYW0tZm9ybWF0PSJmdWxsc2NyZWVuIiBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1zaXRlX2lkPSJGYWt0eV9GdWxsc2NyZWVuIiBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1jb250ZW50X2lkPSJmYWt0eS5pY3R2LnVhIiBzcmM9Ii8vcGxheWVyLnZlcnRhbWVkaWEuY29tL291dHN0cmVhbS11bml0LzIuMDEvb3V0c3RyZWFtLXVuaXQubWluLmpzIj48L3NjcmlwdD4=

В Україні презентували новий Renault Koleos

Факти ICTV побували на українській прем’єрі Renault Koleos і дізналися, чим француз зможе здивувати нашого споживача.

Друге покоління Renault Koleos було представлене в 2016 році на автосалоні в Пекіні, а тепер новий французький кросовер дебютував і на українському ринку.

Дизайн

Зовні Renault Koleos значно відрізняється від свого попередника, дизайн якого викликав багато дискусій і непорозумінь у автомобілістів.

Тепер – це солідний кросовер з виразним зовнішнім виглядом і фамільними рисами Renault.

Відразу ж впадає в очі світлодіодна оптика LED спереду і ззаду. У передніх фарах чітко продивляються денні ходові вогні у вигляді літери “С”.

Салон

В інтер’єрі нового Renault Koleos читаються вже звичні риси з останніх моделей Renault, таких як Renault Megane SedanRenault Espace і Renault Kadjar, які раніше побували на тест-драйві у Факти ICTV.

Це стосується панелі приладів, яка має кілька варіантів компонування, а також мультимедійної системи R-Link 2 з вертикальним сенсорним дисплеєм, в який перенесли управління основними функціями та налаштуваннями автомобіля.

Комплектації та ціни

В Україні Renault Koleos пропонується в одному варіанті компонування – дизельний двигун 2,0 л потужністю 177 к.с., безступінчатий варіатор X- Tronic CVT і повний привід ALL MODE 4×4 -i.

Ціна на Renault Koleos в базовій комплектації Life складає приблизно $ 32,5 тис.

Максимальна комплектація Intense обійдеться приблизно в $ 38,8 тис.

Читайте: Тест-драйв Renault Megane: доступний седан? Тест-драйв Infiniti QX60: яхта на колесах Перший тест-драйв нової Tesla Model 3

Перші враження

Якщо ви вже їздили за кермом останніх моделей Renault, то звикати до ергономіки Renault Koleos вам не доведеться. Салон виконаний з якісних матеріалів і на вигляд все добротно зібрано.

Дизельний двигун 2,0 л доволі жвавий та тяговитий. Потужність в 177 к.с. і максимальний крутний момент 380 Нм приємно порадували. Безступінчатий варіатор X- Tronic CVT імітує перемикання передач, що створює враження керування автомобілем на класичному “автоматі”.

Витрати палива заявлені виробником (л/100 км):

  • 5,9 л у змішаному циклі;
  • 6,5 л у місті;
  • 5,8 л на трасі.

Під час першого знайомства з Renault Koleos, нам випала можливість перевірити його систему повного приводу на бездоріжжі.

Система повного приводу ALL MODE 4×4-i має три режими: АUTO, LOCK і 2WD.

2WD – призначений для водіння на асфальтованій сухій дорозі і в цьому режимі крутний момент передається тільки на передні колеса.

АUTO – в цьому режимі система автоматично розподіляє крутний момент між осями в залежності від стану дорожнього покриття. При необхідності на задні колеса розподіляється до 50% крутного моменту.

LOCK – режим постійного повного приводу, який підійде для бездоріжжя.

Якраз на мокрому піску ми і перевірили повнопривідні можливості нового Renault Koleos.

Перший і головний висновок – легке бездоріжжя по зубах, а кліренс 210 мм і кути звису дозволяють не переживати за цілісність автомобіля.

Більш детальний огляд читайте незабаром в тест-драйві нового Renault Koleos на Факти ICTV.

Раніше Факти ICTV повідомляли, в Україні з’явилася група викрадачів, яка спеціалізується на автомобілях на єврономерах.

В Україні презентували новий Renault Koleos / 7 фотографий

Олесь Куниця.

Завантаження...
Завантаження...
Завантаження...

Вгору Вгору
Вверх