Що вдягнути похмурими зимовими днями, аби підняти настрій (відео)

Зима – не привід для темних кольорів, модні експерти та психологи радять додавати в свій повсякденний одяг яскраві вкраплення і не боятися експериментувати.

Морози та снігопади не привід ігнорувати яскраві кольори. На модних сайтах тільки й пишуть – про тренди та тенденції. Радять звернути увагу на відтінки червоного та сміливо їх поєднувати з яскравим синім.

Моделі у блакитних сукнях і костюмах все частіше з’являються на фешн-сторінках. Поєднання такого кольору з бежевим – також виграшне, каже шопер Катерина Орєхова.

Актуальні – яскраві насичені барви зібрані в одному орнаменті. Але тут треба враховувати особливості фігури. Золото впевнено посідає позиції лідера, воно доречне навіть удень, якщо поєднати з нейтральною річчю. Рожевий, м’ятний, насичені або приглушені – додадуть свіжості образу.

«Точно не в моді якісь занадто жовті, помаранчеві кольори», – каже Катерина.

«Хочете зрозуміти, гармонічно чи ні? Трохи збийте фокус. Треба примружитися, якщо нічого не дратує – то нормально», – радить дизайнер Вікторія Гресь.


Жодних правил і заборон у кольорах – наполягає дизайнер. Вона радить всім придивлятися до природи та прислухатися до себе. Поради інтернет-сайтів чи жіночих журналів її просто смішать.

«Це проблема маркетологів, менеджерів, які мають продати великі обсяги. Не можна за схемою зварити смачний борщ і не можна за схемою вдягтися – має бути власний стержень», – каже Гресь.

Колір – таки має значення, зауважує психолог Олена Рихальська. Він створює настрій, видає риси характеру людини або вказує на те, чого їй не вистачає.

Бажаєте завоювати довіру – вдягніть коричневий або синій. Червоний, без сумніву, говорить про лідерські позиції, але не перестарайтесь, бо ризикуєте викликати агресію.

Фіолетовий – колір людей творчих, і носити його довго фахівці не рекомендують. Він, як і чорний, у великих кількостях викликає депресію. Помилкою вважає психолог уникати взимку яскравих кольорів в одязі – вони додають позитивних емоцій.

«Якщо одягаємо блакитний колір – то ми заспокоюємо співрозмовника. Якщо хочемо бути нейтральними і провести свою позицію не агресивно – чорний. Якщо хочемо існувати в гармонії, як чистий аркуш паперу – одягаємо білий. Якщо ми позитивні – одягаємо помаранчевий. Якщо самодостатні – жовтий», – радить психолог.

Та не треба одразу ставити діагноз оточуючим і зациклюватися на трендах, кажуть фахівці. Головне – дотримуватися дрес- коду в роботі, а в повсякденному житті не бійтеся експериментів і не забувайте про настрій. Він здатен навіть монохромні кольори зробити оптимістичними.

//Ольга Ніколайчик, «ФАКТИ», ICTV

Завантаження...

Вгору Вгору
Вверх