PHNjcmlwdCBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1pZD0iMTMxOSIgZGF0YS1vdXRzdHJlYW0tZm9ybWF0PSJmdWxsc2NyZWVuIiBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1zaXRlX2lkPSJGYWt0eV9GdWxsc2NyZWVuIiBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1jb250ZW50X2lkPSJmYWt0eS5pY3R2LnVhIiBzcmM9Ii8vcGxheWVyLnZlcnRhbWVkaWEuY29tL291dHN0cmVhbS11bml0LzIuMDEvb3V0c3RyZWFtLXVuaXQubWluLmpzIj48L3NjcmlwdD4=

Як підібрати зимову гуму

Мало хто може пояснити «зеленому» автомобілісту, яка послідовність дій при покупці зимової гуми 

Зараз кінець листопада, а це означає, що багато автомобілістів вже «перевзули» свої автомобілі у зимову гуму. У мережі є чимало порад про те, як вибрати шини для свого автомобіля, однак мало хто може пояснити «зеленому» автомобілісту, яка послідовність дій при покупці гуми. Є кілька основних моментів, які слід з’ясувати, купуючи покришки.

Обираючи колеса, більшість автомобілістів роблять одні й ті ж помилки – помиляються у виборі гуми для свого стилю, української зими і автомобіля. Звертають увагу на бренд і країну – виробника гуми, а не на її конструкцію. Так як же правильно вибрати зимові шини?

Шини для української зими

Для жителів південних областей підійдуть моделі шин з масивними водовідводами, щоб через них проникало якнайбільше мокрого снігу та води. Для решти областей, де взимку багато снігу, краще обирати покришки з розрідженим малюнком – через його елементи краще проходитиме сніг. Глибина малюнка повинна бути не менше 9-10 мм, інакше гума погано буде продавлювати поверхню снігу.

Малюнок протектора

Новачкам краще купувати гуму з направленим малюнком протектора – на ній легше входити в повороти. Вона також підходить для їзди на дуже засніжених заміських ділянках. Асиметричний рисунок підійде для швидкісної, а з ненаправленим малюнком – для їзди в місті з м’якою і не сніжною зимою. Якщо на гумі з ненаправленим малюнком потужні грунтозацепи, вона хороша і для заміських поїздок. Для старих машин з поведеним кузовом краще не ставити гуму з направленим протектором: вона нерівномірно буде стиратися, а поміняти її місцями неможливо.

Шипи

Шипи рятують в ожеледь: вони збільшують зчеплення коліс з дорогою. Проте в місті шипи невиправдані – авто на поворотах ковзає, на ділянках з чистим асфальтом гальмівний шлях збільшується на третину. На вологій грунтовій дорозі шипами можна просто закопати машину. Також на шипах бажано не розганятися швидше 120 кілометрів на годину, вони починають вилітати на такій швидкості.

Читайте: Як правильно підготувати автомобілі до зими (відео)

Виробник

Виробника слід обирати залежно від кількості грошей. Якщо вистачає на «Мішелін», «Континенталь» або «Гуді Єр», то беріть їх. У будь-якому випадку, краще віддавати перевагу новій гумі, а не старій. Нехай краще вона буде українського виробництва з посередніми характеристиками, але не іноземна уживана.

Елементи протектора

Слід звертати увагу і на елементи протектора. Велика кількість тонких ламелей сприяє доброму зчепленню з мокрим асфальтом і асфальтом з тонким шаром льоду. Товсті грунтозачепи по краях гуми добре відштовхують сніг і землю. Тонкі ребра між шашками частіше зустрічаються в гумі для теплої зими. Ці ребра виконують роль лопатей: вибирають воду з-під шашок. Широкі водовідводи відводять від покришок зайву вологу: такі є в шинах для їзди по снігу та дощу.

І, наостанок: найголовніше – не нарватися на позаторішні або браковані покришки. Краще перевірте дату виробництва гуми, огляньте її зовнішній вигляд. Середній термін роботи покришки становить 3 роки. Якщо вона пролежала два роки на складі, то точно втратила еластичність. 

Що стосується ціни, то водієві потрібно запам’ятати головне: дешеві шини потенційно небезпечні і неякісні, найдорожчі – можуть відлякати невиправдано високою ціною, а от гума середнього класу – це відмінний вибір для початківця автомобіліста.

Фото: vedkar.ru

Завантаження...

Вгору Вгору
Вверх